среда, 05. октобар 2016.

Zaful wishlist

Pozdrav svima!

Na samom početku želim da se izvinim što me nije bilo ovako dugo. Moram odmah da kažem da nije do mene. Za to je zaslužan moj monitor koji ne radi. I sada sam, sluičajno ga uključila, čisto da probam i vidim da je proradio. Koliko će trajati ne znam, ali potrudiću se da napišem barem 2-3 posta koja ce izaci u neki od narednih dana :)


Za danas sam vam spremila nešto laganije.
U pitanju je wish lista sa sajta Zaful . Za ovaj sajt znam već duže vrijeme i mogu vam reći da je sjajan. Na njemu možete vidjeti toliko predivnih stavri. Imaju zaista sve i sve je predivno a rekla bih i kvalitetno. Moram da kažem da mi je zaista bilo teško da izaberem stvari za svoju wish-listu, jer bih bukvalno ti stavila sve stvari sa sajta. Ali ovo su neke stavri koje su mi se posebno dopale, tačnije koje su me oduševile...



1. Prva stvar jeste duks  Click HERE

Ne mogu da opišem koliko mi se dopao! Oduševljena sam njime!






2. Šal      Click HERE

 Ovaj šal je prelijep. Uz to je i cijena sasvim pristupačna.  On košta $9.84 

 


3. Majica kratkih rukava Click HERE

Mislim da ste vć svi vi vidjeli ovu majicu. Dosta blogerki a i Youtuberki je ima i  svi su oduševljeni njome.




4. I poslednja stvar na mojoj wish-listi je ovaj ranac  Click HERE

Zaista je presladak i jako bih voljela da imam jedan ovakav.

To bi bilo to. Nadam se da vam se svidjela moja wish-lista. U koliko vas zanimaju cijene pomenutih stavri, kliknite na linkove u postu ili jednostavno ih pronadjite na sajtu Zaful.com

Do sledećeg posta! Prom Dresses London

8 коментара:

  1. Fantastičan post draga! Stvari su predivne pogotovo ovaj ranac *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo, draga! Svakako da ću pogledati tvoj novi post!

      Избриши
  2. Odlican post! Ja imam tu majicu bas odatle! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! :) Jako mi je drago što imaš vou majicu. Predivna je!

      Избриши
  3. Odlična lista želja.
    Imam ovu treću majicu, naručila sam ju baš sa Zafula i obožaavam ju, divna je. ☺♥

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...