петак, 07. октобар 2016.

Zašto (ne) volimo jesen

Jesen je već uveliko počela. Nekima od nas je omiljeno a nekima i najgore godišnje doba. Sve zavisi sa koje strane gledamo na sve to. Ja ću u ovom postu pisati o tome koji su razlozi zbog kojih volimo a zbog kojih i ne volimo jesen.
So, lets start...







-Šareno lišće
Ovo je definitivno jedan od razloga zbog kojih svi volimo jesen. Šareno lišće, sve te boje u prirodi... Ma, predivno. Zaista je opuštajuće šetati parkom ili šumama, tačnije biti napolju, jeseni. Uvijek možemo mapraviti sjajne fotografije dok šetamo.



- Kiše
Ovo je najčešće jedan od razloga zbog kojeg ne volimo jesen. Medjtim, kod mene je to malo drugačije. Tačnije skroz drugačije. Ja sam veliki ljubitelj kiša. Ne znam sa koje vi to strane gledate, ali ja sebe, dok pada kiša vidim u sobi, pokrivenu svojim omiljenim ćebetom, gledam seriju ili film i sve to uz čaj ili kafu. I zaista tako i biva. Jako volim kišu. I da, ne mogu da ne pomenem jedan dogadjaj. Bilo je jako oblačno i ja sam svo vrijeme ispitivala roditelje o tome šta misle da li će pasti kiša. Svo vrijeme oni su odgovarali negativno, jer su mislili da ja to ne bih voljela. Medjutim kada je kiša počela i kad su vidjeli moje ozareno lice, malo je rečeno da su bili začudjeni. I da, ja čim se malo naoblači govorim : Ma pašće kiša sigurno. Hoće. Vidite onaj oblak tamo. Ma hoće sigurno. '' . U stvari samu sebe ubjedjujem u to. Kada pada kiša totalno se opustim i zaboravljam na sve brige :)






- Voće i povrće
Ovo je još jedna stavr zbog koje volimo jesen. Voće i povrće. Mislim d anema potrebe da dalje komentarišem ovu stavku :)




- Tumblr slike prirode

Najljepše slike na we heart it-u su upravo one jesenje. To je nešto što me jako jako raduje. U ostalom, osim što na internetu možemo naći toliko prelijepih slika, možemo i sami fotografisati.



- Džemperi

I da, najdraža stavka, džemperi. Mislim da je to nešto što najvoiše volim kod jeseni, Oni predini, topli džemperi . Zaista ih jako volim. Vjerujem da je i kod vas isto :)



To bi bilo to za ovaj post :) Iskreno se nadam da vam se dopao :)

Do sledećeg posta!


P.S. Uskoro vam spremam nešto jako zanimljivo. Neću vam otkriti šta je u pitanju, samo ću reći da sam ubijeđena da će vam se dopasti! :)


13 коментара:

  1. Divan post draga! Jesen mi je jedno od najdražih godišnjih doba! Ja sam osoba koja jako voli kišu jer uz kišu filmovi su zanimljviji, a spavanje je lepše i krevet je udobniji :) Pregršt šarenog voća, divni ukusni čajevi, prelepe fotografije i udobni džemperi♥ Čak mi i ne smeta što mrak pada dosta ranije nego leti. Jesen je jedno divne godišnje doba, obožavam je :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Apsolutno se slažem sa tobom!
      Još jednom ti hvala na predivnom komentaru!

      Избриши
  2. Predivan post! :) Meni je jesen omiljeno godišnje doba, upravo iz razloga koje si ti navela. I ja volim kišu i malo tmurnije vreme, tako da je jesen za mene savršeno godišnje doba. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post draga! Potpuno se slažem s tobom! I ja obožavam lišće i kišuuu *-*
    Ako nađeš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam neko ko ne voli jesen, i to mi je najgore doba :/, međutim postoje stvari i zbog kojih volim jesen, a to su upravo neke od navedenih stvari, kao što su džemperi i slojevito oblačenje, koje mnogo volim, pa volim čak i kišu, ali samo kada sam kod kuće :D sve u svemu baš mi se dopao postić

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bitno je da se slažemo po pitanju džempera i tog oblačenja jeseni. :)

      Hvala ti puno na komentaru :)

      Избриши
  5. Imamo isto misljenje. Volim jesen bas zbog tih stvari, a dzemperi su mi omiljeni.. :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Sve od navedenog obozavam,hehe!♥:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Ovaj post mi se jako dopada, lepo si ovo napisala!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...