субота, 05. новембар 2016.

5 Must-have APPS | for bloggers

Pozdrav svima!

Za danas sam odlučila da vam napišem post na temu ''5 aplikacja koje bi blogeri trebali imati na telefonu''. Mislim da će ovaj pos biti interesantan a prije svega koristan svim novjim blogerkama :)
Pa, da počnemo...

1. Gmail
   - Svi koji imaju blog, trebali bi na svom telefonu imati gmail i redovno ga provjeravati. Mislm da je to jedna od najpotrebnijih aplikacja za blogere :)




2. Pinterest
   - Da bi pisali što bolje i kvalitetnije postove potrebno je da budemo inspirisani :) Za to nam služi Pinterest. A što se tiče još aplikacija koje vas mogu inspirsati, pogledajte moj post klikom OVDJE



3. We Heart It
   - Ako ste osoba koja piše postove preko telefona, neizostavna aplikacija je upravo We Heart It. Na njoj možete prnaći predivne slike za vaše postove. Naravno, ukoliko vi sam ne fotografišete za blog :)



4. Photoshop
   - Ako već pišete postove preko telefona i ako dodajete vaše fotografije, onda, da vam je potreban Photoshop. Sami izaberite koji vama najviše odgovara. Ja ću svakako u nekom od narednih postova napisati koje to programe za uredjivanje slika ja koristim :)


5. I na kraju, ona aplikacija bez koje ne biste mogli, jeste Blogger. Ne znam da li na blog ulazite preko Google-a, Opere ili nekog drugog browsera pa tako pišete post. Ali znam da je alikacija Blogger, mnogoo praktičnija za pisanje postova :) Pa, ako je nijeste još instalirali, šta čekate? :)




To bi bilo to za ovaj post! Nadam se da vam se dopao!

Do sledećeg posta!

11 коментара:

  1. Odličaan post ! <3 <3 <3
    Slažem se što se tiče aplikacija,mada ja bih dodala još jednu - Blogger Statistic :)
    Pošto na samoj Blogger app nema te opcije za prikaze ( koliko ja znam ) može se ona instalirati i ona redovno broji sve ukupne prikaze,nedelje i današnje :)
    Tako da eto haha <3 :)

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična tema posta, svaka čast:):*
    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Gmail je najveći must have, post mi se jako sviđa, ne znam kako si došla na ideju, ali svaka čast definitivno je originalna, samo ja bih dodala i tublr :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlični saveti kao i post!♥
    https://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/ Zapratila sam te jer imaš odlične postove, ako želiš uzvarti!♥

    ОдговориИзбриши
  5. Slažem se sa svime!Obožavam VSCO aplikaciju za uređivanje fotografija i preporučujem je svima :) Gmail i We heart it su jedni od najvažnijih!

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Potpuno se slažem sa tobom.najbolje aplikacije definitivno,pogotovo we <3 it i pintrest <3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Aplikacije su odlične i za sve sam čula osim Photoshopa-a. Molim te poseti moj blog i komentariši. OStavi utiske.

    lifeinmystyle311.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super si navela aplikacije. Veoma su bitne. Također bih dodala Lookbook, ako neko već posjeduje fashion blog sa svojim outfitima.<3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam ni znala da ima Blogger aplikacija, to moram isprobati definitivno ;)
    Hvala za komentar i pracenje, uzvracam!!! pozzz

    http://www.stylesensemoments.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Da, apsolutno bih se slozila da ove aplikacije svaki bloger treba da ima, jer plene velikom kolicinom slika i informacija potrebne za uspeh na blogu! Odlican post zaista! Prvi put sam na tvom blogu i zaista sam odusevljena dizajnom i urednjenjm istim, tako da sam te zapratila i bilo bi mi drago da uzvratis. Pa se citamo u buducnosti, poozdrav!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...