петак, 11. новембар 2016.

Must do list (:

Pozdrav svima!

Za danas sam odlučila da vam napišem moju Must do listu :) Tačnije, pisaću vam o stvarima koje moram uraditi do Nove godine :)  Iskreno se nadam da će vam  se post dopasti :) Pa, hajde da počnemo...


- Napisati barem 20 postova
   - U poslednje vrijeme jako malo pišem, medjutim i sami znate da je uzok tome monitor koji ne radi. Nadam se da ću uskoro početi da pišem barem svakog drugog dana :)

- Pročitati barem 3 knjige


   - U poslednje vrijeme slabo čitam. Razlog tome je škola i školske obaveze. Poslednja knjiga koju sam pročitala jeste '' Galeb Dzonatan Livingston''. Sa čitanjem iste sam završila prije par dana. Imate moje preporuke za knjigu :)


- Popunjati planer
   - Ranije sam puno više popunjala planer. Sada to radim rijetko. Nadam se da će do Nove godine, dosta stranica mog planera biti popunjeno.


- Odgledati barem 5 filmova
   - U poslednje vrijeme i ne gledam filmove tako često. Ipak, sigurna sam da ću do Nove godine pogledati makar 5 fiilmova.


- Napisati što više sastava
   - Ne znam da li vam je poznato, ali u slobodni vrijeme pišem sastave, priče ili poeziju. Cilj mi je da do Nove godine napišem što više istih :)



- Napravim što više fotografija.
   - Jako volim da fotografišem, To je takodje jedan od mojih hobija. Nadam se da ću imati priliku da uslikam dosta fotografija :)

I na kraju jedna moja želja. Željela bih da skupim 200 pratilaca na blogu :) Iskreno se nadam da ću uspjeti. :)


To  bi bilo to!

Do sledećeg posta!
   

63 коментара:

  1. Odličan post dragaa!<3

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/2016/11/my-drawings.html

    ОдговориИзбриши
  2. Milice draga, jako zanimljiv post! Kratak ali sadržajan, zaista sam uživala! Slažem se, svako bi trebao da radi upravo stvari koje si navela, i eventualno joiš neke, vezane za zdravlje (tipa popiti odredjeni broj čaša vode, uraditi toliko i toliko trbušnjaka i čučnjeva, trčati toliko, pročitati toliko knjiga ili tako nešto). Sve u svemu odlican post, zaista sam uziavala citajuci.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo, draga! Zaista mi znači svaki pozitivan komentar. Jako mi je drago da ti se post dopao! I da, potpuno si u pravu što se tiče ovoga za zdravlje. To sam izostavila u postu. Medjutim, svakako ću dodati pomenute stvari na svoju Must do list-u :)

      Избриши
  3. Divno si to napisala.Post je jako zanimljiv i nadam se da ćeš usjeti da uradiš sve do kraja.I ja takođe najviše planiram da gledam filmove,to je nešto što najviše volim:) <3

    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Cute cat ^^ sweet :)
    Im following you :)
    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Vjerujem da ćeš zacrtano i ispuniti:) Sviđa mi se lista. I mogla bi izbaciti u nekom narednom postu neki od tvojih radova, bilo da je proza ili poezija, svejedno je. Ali bilo bi mi drago da pročitam. A vjerujem i ostalim pratiocima. Još bolje, mogla bi to biti rubrika koju bi s vremena na vrijeme izbacivala. <3

    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo na komentaru! Jako mi je drago da ti se post dopao. Što se tiče rubrike koju si pomenula, sigurno ću uraditi nešto tako, uskoro :) Hvala na prijedlogu :* <3

      Избриши
  6. Great post Beautiful picture!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I have already followed you! I will be happy if you follow me back :)

      Избриши
  7. Love this! :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post draga! Nadam se da ćeš ispuniti sve svoje želje i ciljeve, želim ti puno sreće u tome :*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog; This is my life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo! <3 I ja se iskreno nadam da ću ispuniti sve pomenute stvari.

      P.S. Imaš predivan blog!

      Избриши
  9. Odličan post. Nadam se da ćeš ispuniti sve ciljeve.e Želim ti sreću u ispunjavanju 200 čitaoca.

    http://lifeinmystyle311.blogspot.com/2016/11/fall-banggood-wislist.html - Novi post

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  10. Diva post,nadam se da ces uspeti da odradis i ispunis sve sa liste ,33!Slikice su diivne!!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Divan post, nadam se da ćeš sve navedene stvari sa liste štiklirati i uspješno odraditi, pogotovo ovo za postove :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Kratak, ali sjajan post. Nadam se da ćeš uspjeti odraditi sve ove stavke. Mene je zezao internet i skoro sam završila kod psihiča, tako da stvarno razumijem kada ti nešto potrebno za blog neće da radi. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  13. wonderful post!
    and thanks for your comment,
    i followed you back <3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  14. Najiskrenije se nadam da ćeš uspjeti u svemu što želiš <3
    x forever-blogm.blogspot.com x

    ОдговориИзбриши
  15. Aa sad si me baš podsjetila na knjigu o tom galebu, čitala sam ju davno, ali sjećam se da je bila super! Nadam se da ćeš sve ispuniti!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  16. so pretty and cozy pics! i follow you too of course! xo
    http://pazzadimoda.blogspot.it/?m=0

    ОдговориИзбриши
  17. Great post!

    WOuld you like to support each other by following? Let me know, I always follow back :)

    Have a lovely weekend <3

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican post i motivacija za nas da se i mi odlucimo za nesto takvo!

    My latest post | Instagram

    ОдговориИзбриши
  19. Imamo slicne ciljeve!
    Super post!
    Uclanila sam ti se na blog pa ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  20. Great post and photos Dear:)
    Thanks for visiting, I follow you too:*
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  21. Amazing inspo!

    http://caritrini.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  22. Želim ti daispuniš sve svoje ciljeve <3 Srećnoo <3

    http://angelinavukovic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  23. Nadam se da ćeš ispuniti ove ciljeve do Nove godine! ♥

    stellarbook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  24. Draga Milice prije svega želim da ti se zahvalim na posjeti mom blogu. Uzvratila sam ti praćenje. Što se tiče posta jako je originalan i mnogo mi se svidio njegov sadržaj. Od srca ti želim da ispuniš sve što si zaplanirala i mnogo više. :*

    Novi post --> Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  25. Odlican post draga!
    Ja imam slicne ciljeve kao tvoje!Nadam se da ces ih sve ispuniti!

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi se na mom blogu
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...