петак, 25. новембар 2016.

My favourite blog | Tag 😊

Pozdrav svima!

Za danas sam odlučila da vam naoišem jedan, meni veoma zanimljiv tag. U pitanju je '' My favourite blog Tag''. Mene niko nije nominovao, ali sam ipak odlučila da ga uradim jer mi se dopao 😊
Pa, hajde da počnemo...

1. Šta sve jedan dobar blog treba da ima?
   - Jedan dobar blog prije svega treba da ima zanimljive  i orginalne postove. Mislim da je to najbitnije. Po meni takođe, potrebno je da blog ima lijep font slova. Tačnije, da se sam tekst može pročitati. Takođe, mislim da je sam dizajn bloga jako bitan :)


2. Kako vidiš da li je blog dobar?
   - Pa, kao što sam već rekla, dobar blog je onaj koji ima zanimljive i orginalne postove :)


3. Kada ćeš se učlaniti u blog?
   - U blog ću se učlaniti ako mi se dopadnu postovi, slike ili sam izgled bloga. Takođe, jako volim da se  učlanjujem u nove blogove. Jednostavno želim da im na taj način dam podršku i da pratim njihov dalji rad :)


4.  Hoćeš li se učlaniti u blog sa malim briojem čitalaca?
   - Već sam u prethodnom odgovoru rekla da volim da se učlanjujem u nove blogove. Meni je sam broj pratilaca nebitan. Bitno mi se blog dopada. Takođe razumijem koliko je teško početnicima. Svi smo i sami to bili :)


5. Ko ti je uzor u blogovanju i zašto?
   - Nemam uzora u blogovanju. :)




6. Kada si ušla u svijet blogovanja?
   - U svijet blogovanja sam ušla 11. oktobra 2015 godine :) Kako je brzo prošla jedna godina :) 😊



7. Kako ti neki blog može postati omiljeni?
   -  Jednostavno je potrebno da se pronalazim u postovima te blogerke. Da me njeni postovi mogu opustiti i razveseliti. Jednostavno, da mogu da čitam postove sa tog bloga i da uživam 😊






To bi bilo to! Nadam se da vam se post dopao! Za ovaj tag nominujem

My sweet escape
Be imaginative
Delilah's stories

P.S. Da li koristite novu opciju, tačnije smajliće, u vašim postovima?

😍😍😊💝💙💜🍰🍩🍓🐖



35 коментара:

  1. Zanimljiv post jako :) uživala sam čitajući <3 ..i da..novi smajlići su baš zanimljivi,samo nažalost što se kockice prikazuju ...
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga! Tag je jako zanimljiv, na pitanja si super odgovorila *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Definitivno se slažem sa tvojom konstataciom :D. Ne presuđuje broj članova da li ću se učlanit u neči blog ili ne, već sam njegov dizajni i kvalitet. Super post, draga moja i samo naprijed :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma interesantan tag. Jako mi se svideo. Na prošlom blogu sam koristila emoje na nazivu posta, ali sada više ne koristim. Jer si rekla da voliš da upoznaješ nove blogove, možeš li posetiti moj i dati mi mišljenje.

    LifeInMyStyle - Novi post

    ОдговориИзбриши
  5. I agree with the answers. Lovely post!
    Thanks for following my blog. I'm following back please. :)

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  6. Hello dear,
    fantastic post!
    Thank you for your comment, I'm following you now (#168 "Susannah Stark"). Please follow back!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ОдговориИзбриши
  7. super post :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Fantastic post!I like the sime things on blogs :)
    Welcome to my blog
    http://nikasspace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan tag! Hvala na nominaciji:)

    mysweetescapemasha.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Love this! ♥


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  11. Thanks for following, I am following you back :)
    Great blog!

    ОдговориИзбриши
  12. Great Post :)
    I fallow you on GFC :)
    Kisses
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post draga :*
    Puno hvala na nominaciji! Svakako cu napraviti ovaj tag ako si nadem malo slobodnog vremena <3

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Hi Dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Amazing post <3 I'm followed you :* http://sabrooowska96.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  16. Ovaj tag nisam viđala i baš mi je privlačan i dopada mi se, složila bih se s tobom da nije važno koliko čitaoca ili pretplatnika na blogu ima, važan je sadržaj, slike i sam izgled bloga ;) inače vidim da si označila tri bloga i ni ne obraćam pažnju kad ono tu je i moj :D hvala na nominaciji, odradiću ovaj tag :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Super post good idea of the tag
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    ОдговориИзбриши
  18. This is the very first time I hear about this tag, anyways you made a great post, I agree with you, you have a nice blog too so I've decided to follow you :D
    See you soon, greetings!
    https://femeieastazi.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  19. Interesting ♥ I'm following you ;)
    http://goldbeautyyy.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  20. Thanks so much for your visit on my blog. Of course we can follow each other, I'm following you :) https://bysinkj.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  21. Lovely tag post. Happy to have found your blog.
    Thanks for following me. I just followed you back :)

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  22. nice post and beautiful pictures. This one with sweater is perfect. :)
    best regards
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  23. Great post Dear

    Would You like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  24. Sjajan post! Uživala sam čitajuči. :) O da, i ja koristim smajliće u postovima, prefora su mi. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  25. thanks for stopping by my blog dear
    I follow you back :)

    ОдговориИзбриши
  26. I didn't understand anything, but I loved your blog! :)

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  27. Loved your post! <3
    Would you like to follow each other on GFC? ^^

    Michelle | www.mishcheungx.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...