среда, 30. новембар 2016.

New things from Zaful 😊💓

Pozdrav svima!

U današnjem postu ću vam pokazati šta je to meni stiglo sa, već dobro poznatog sajta Zaful. . Da ne bih dužila u samom uvodu, bolje da odma pogledate šta sam ja to naručila :)

Prva stvar jeste jedna preslatka torbica. Click HERE
Kada sam je vidjela na sajtu, oduševila sam se. Naručila sam  rozu :) Jako mi se dopada. Prije svega, moram reći da je odličnog kvaliteta. Tako da, ako ste planirali da poručite ovakvu torbu sa Zaful-a, a opet vas je bilo stah kakvog je kvaliteta torba, sada znate da je kvalitet torbe zaista dobar :)







Druga stavar jeste narukvica . CLICK HERE

Na sajtu imate opciju da birate boju narukvice. Trenutno su dostupne bijela, zelena, siva i braon. Moj izbor bila je siva. Narukvica je jako simpatična a pritom košta samo $2.57
Narukvica može biti sjajan poklon za prijateljicu, sestru ili neku drugu, vama dragu osobu. 







 To bi bilo to za ovaj post! Pišite mi u komentarima kako vam se dopadaju stvari :)

Do sledećeg posta! 😊😊😊💓


Prom Dresses London

19 коментара:

  1. Torbica je prelepa ❤

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Woow! Prekrasnoo, torbica je preslatka, baš kao i narukvica! Inače super post draga *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Beautiful bag and bracelet:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne stvarcice, bas mi se dopadaju. Jako su zanimljive. Slike su vrh

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. Uzela si stvarno lepe stvari! Mnogo mi se sviđa torbica i njena boja!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/ ako želiš pogledaj moj post♥

    ОдговориИзбриши
  6. Amazing Look! Love your cute bag.

    Thank you for your comment. I follow now your geourgeous blog.

    xxxxx Nadine

    http://nadinecd.blogspot.co.at

    ОдговориИзбриши
  7. Super su stvari izabrala. Uh, torbica je predivna!

    mysweetescapemasha.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Torbica je preslatka, odlican post :-)
    Uzvratila sam follow i hvala ti na komentaru na mom blogu <3

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Great post!
    Can we follow each other ? follow me and I'll follow back!I promise :)
    Bye :)

    http://sabriellee.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post! Fotografije su divne i najviše mi se dopada ova torbica. Elegantna je i može se nositi za svakakve svečane događaje♥

    Kika's blog | Instagram

    ОдговориИзбриши
  11. I love you! Great!
    Have a nice weekend :)

    I follow you! Can you follow me back?
    If you comment my post, I will comment your four posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    ОдговориИзбриши
  12. Śliczna branzoletka! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Suuper post, torbica preeslatka :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  14. Predivne stvari, ja bih možda samo uzela drugu boju torbe , ali svako ima svoj ukus;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...