понедељак, 28. новембар 2016.

We 💓 Rosegal

Pozdrav svima!

U današnjem postu ću vam polazati još jednu stavr koju sam porucila na sajtu Rosegal
 U pitanju je jedna bomber jakna. Ja vama ne mogu da opišem koliko sam oduševljena njome. Kvalitet jakne je fenomenalan. Na slici, na sajtu mi se jako dopala, medjutim, užicvo je još ljepša. Ovo je prvi put da naručujem sa njihovog sajta i zaista sam oduševljena. Imate tople preporuke za njihov sajt!



Jaknu možete pogledati klikom OVDJE

Evo i nekoliko slika...






Nadam se da vam se post dopao! 💙☺

Do sledećeg posta....

14 коментара:

  1. Prelepa jaknica!!Rosegal je jako dobar sajt ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo ti lepo stoji jakna!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno predivna jaknica. I ja već dugo pratim njihov sajt ali još uvijek nisam ništa poručivala :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna jaknica 💜💖

    http://angelinavukovic.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Rosegal me iz dana u dan iznenadjuje svojim proizvodima. Od kada sam počela pisati blog pratim saj Rosegal i redovno pratim cene i sniženja, ali uvek kad odlučim nešto da kupim, ne usuđujem se, jer se pomalo plašim onlajn kupovine.

    LifeInMyStyle | Morning routine - November edition

    ОдговориИзбриши
  6. If they are willing to inform lies like this, why must all and sundry accept as true with anything they are saying? some other large lie is that fitness care reform will be highly-priced. What could sincerely be highly-priced isn't always doing health care reform. Our modern-day device is headed towards bankruptcy alternatively quick. medical insurance premiums are going thru the roof.For more ==== >>>>>> http://musclegainfast.com/legendary-beard/

    ОдговориИзбриши
  7. Jakna i post su prelepi:).Imaš moj follow,molim te uzvrati.

    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Divna jaknica i super ti stoji! :*

    mysweetescapemasha.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...