четвртак, 29. децембар 2016.

Deset stvari koje su obilježile 2016. godinu 😊

Pozdrav svima!

Što se tiče 2016-e godine, imala bih da pišem roman. Jer zaista se izdešavalo mnogo toga. S obzirom da ne mogu pisati o svemu što mi se izešavalo, odlučila sam da napišem 10 koje su obilježile 2016-u godinu 😊



1. U 2016. godini sam prvo ostavrila zelju za 100 a zatim i za 200 članova. Zbog toga sam jako srećna i zahvalna svima vama koji me pratite!


2. Pošla sam u 9. razred i samim tim naredne godine završavam osnovnu školu. 🏫 🎒

3.  Posjetila sam mnogo predivnih mjesta koje sam oduvijek željela posjetiti .🌄

4. Imala sam jedno predivno ljeto. 🔅


5. Naučila sam mnogo novih stavri u školi. 📓📕📔🎒

6. Igrali smo predstavu u centru za kulturu, zbog čega sam presrećna.

7.  Po peti put sam učestvovala na smotri recitatora.

8. Učestvovali smo na bazaru i novac od stavri koje smo prodali, donirali smo centru za djecu sa posebnim potrebama. To je još jedan razlog zbog koga sma bila presrećna.

9. Učestvovala sam u školskom prjektu, u kome su 4 škole, zajedno organizovale razne radionice i izlete. Imali smo mnogo radionica, predavanja, davali smo intervjue i zaista je bilo predivno :)

10. Provela sam mnoštvo predivnih dana sa porodicom 💖👪 💓



Koji dogadjaji su vama obilježili 2016-u godinu?


Do sledećeg posta!

26 коментара:

  1. Iskreno, ova 2016. godina mi i nije bila najsretnija, ali obilježilo ju je par događaja koje ću zauvijek pamtiti. Završetak srednje škole, maturala zabava, upis na fakultet, preseljenje u novi grad, samostalni život, tako da eto ,bit će zapamćena u svakom slučaju.
    I drago mi je što si svoju lijepo provela, sljedeću ti želim još uspješniju! ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tebi prije svega želim da se zahvalim na lijepim željama! Što se tiče ove godine, pa ni meni nije godina bila najsavršenija. U postu sam pisala o stavrima koje su obilježile ovu godinu i koje će mi ostati u lijepom sjećanju. Bilo je tu i dosta negativnih stavri. U ovom postu nijesam htjela da pišem o njima jer bih samim tim oskrnavila i sam naziv bloga. Pogotovo ne želim to da uradim pred praznike, kada je sve tako divno :) I da, na kraju bih samo rekla da svi mi treba da mislimo samo na one lijepe stvari i da se njih sjećamo, dok one ružne jednostavno treba izbrisati iz sjećanja. Jer razmišljajući o negativnim stavrima ne postižemo ništa! :)

      Избриши
  2. Ti si je baš lijepo provela. Čestitam ti na tako dobrom uspjehu na blogu, svaka čast :)
    Meni ova godina i nije bila baš posebna :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, kao što sam već rekla u prethodnom komentaru, biloje tu i dosta negativnih stari. Ali ipak se njih ne treba prisjećati, već misliti pozitivno! :)

      Избриши
  3. Odlican post, koji su dogadaji obiljezili 2016 godinu?? Hmm, radila sam xD, polozila drzavni strucni ispit, polozila vozacki, imala punooo suradnji na blogu sto me jako veseli, bila u prekrasnoj vezi, koja je nazalost zavrsila ali ostala je duboko urezana u meni.. nadam se da ce nova godina donest jos puno toga lijepog

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, vidi se da je ova godina bila posebna u tvom zivotu :*
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Ako je sve ovo što si navela bilo istina, mogu reći da si se ti ODLIČNO, PRELEPO provela u 2016. godini. Prelepo si nam to iskazala. Jako mi je drago zbog tebe, što si uradila tako mnogo važnih stvari. Ova godina je po meni bila jako posebna za tebe, i ovakvu godinu vredi pamtiti. Kad mi se nekada dogodi ovakava godina ja zapišem sve to u dnevniku, planeru ili nekoj drugoj svesci, ako imam zalepim neke slike i to čuvam da bih se posle prisećala i kada mi nekada bude loša godina da se prisetim te i da se oraspoložim. Sve u svemu, post je jako lepo napisan. Imaš jako lep stil za pisanje. Pratim te, pa bi mi bilo drago kad bi uzvratila.

    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Goals for 2017

    ОдговориИзбриши
  6. Ova godina je za tebe bila fenomenalna. Iskreno, meni i nije bila nešto, pamtim i bolje godine. Ukoliko budem pisala ovaj post, definitivno ću morati da ubacim i neke ajmo reći '' ružne '' stvari koje su mi se desili. Na predivan način si nam napisala ovo. Drago mi je zbog tebe i tvog uspjeha, i iz sveg srca ti želim da ti 2017 bude još bolja!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post! Ova godina mi i nije bila neka ali nadam se da ce sledeca biti!

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je da ti je bila uspjesna. Ja mogu reci da mi je bila solidna, bilo je i dobrih i loših stvari, no radujem se novoj godini i možda boljim stvarima nego do sada :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post! Nadam se da ce ti i naredna godina biti jos uspesnija! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Jako m ije drago sto si ispunila svoje ovogodisnje zelje.Nadam se da ces ih ispuniti jos vise u 2017-oj.
    Uzivaj u praznicima draga! <3
    Have a good day!
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Beautiflu pictrues <3
    http://natalie-forever.blogspot.com
    Maybe follow for follow (citaoci) ?

    ОдговориИзбриши
  12. Ova godina je za tebe bila odlična,mnogo mi je drago znog toga,nadam se da će ti sljedeća godina biti još i bolja :D
    Dok je meni ova godina bila ništa posebno,jedina stvar koja će ju obilježiti je završetak osnovne i početak srednje škole haha
    Ali nadam se da će sljedeća godina biti zanimljvija haha :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Hi, Milica! Thanks for visiting and following my blog, I am staying here as your new follower #217.

    Kisses,
    Le Style et Moi
    https://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  14. Great post ! I follow you now :D

    Happy Holydays
    https://ourstyle-blog.blogspot.mx/

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post,pratim te pa ako zelis uzvrati
    https://slsk04.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Good post! Anything was this year, a lot of new has opened for itself, hasn't thrown the talents, has continued to write verses and stories.
    Pay a visit, I have new reviews. Svet In The Sky

    ОдговориИзбриши
  17. I really liked the post. I wish you a great 2017.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  18. i totally agree with the 3 point:D follow U:) now waiting for U:)

    ОдговориИзбриши
  19. I ja sam danas objavila sličan post,samo što sam pisala roman hahah, sve u svemu drago mi je što si napisala ovaj post i što si u kratkim ''crtama'' rekla kakva ti je bila ova godina :D i meni je bila veoma dobro i ja sam imala divno ljeto, nadam se da će ti iduća biti još i bolja :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Jako mi se sviđa to što si sve postigla u ovoj godini.Mnogi nisu zadovoljni 2016. godini.Neka ti je sa srećom u 2017.
    Sve u svemu post,kao i blog je odličan i također čestitam ti na uspjehu u blogu!

    Ako želiš možeš pogledati moj novi post i naravno ako ti se svidi zapratiti me :)

    girlpower.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...