уторак, 06. децембар 2016.

Intervju sa POZNATOM Youtuberkom!!!

Pozdrav svima!

I danas, konačno, novi post u rubrici ,,Intervjui sa poznatima''. Danas sam vam pripremila intervju sa ni manje ni više nego Katarinom Bugarin :)

Katarina nam je u intervju-u otkrila zašto je otvorila Youtube kanal kao i koliko je napora i truda uložila da bi dokazala okolini da to što radi nije ništa besmisleno te da nije samo jedan dječiji hir i želja za isticanjem. Evo šta nam je još Katarina otkrila...



Šta je bila tvoja najveća inspiracija za otvaranje Youtube kanala?

U društvu sam uvek bila ona osoba koja sve organizuje, koja nasmejava sve i pravi atmosferu. Slučajno sam od drugarice čula za Bethany Motu, ona bila jedna od prvih inspiracija za otvaranje kanala. Uz nju i njene videe sam tečno naucila engleski, pa sam odlucila da i ja snimim video koji ce biti na engleskom. Bila sam prilično uplašena kako ce ispasti,ali sam ipak snimila video.Postavila sam video,imala par komentara što me je činilo veoma srećnom. Vremenom su svi iz škole saznali i krenuli da mi okreću ledja ili da me ogovaraju.Svima je bilo čudno što se ističem, što nisam ista kao svi, što. Njima je to bilo strašno. Žalim što svoj komentar nisu smeli da mi kažu u lice. Mnogo je teže pogadjati zašto se ona tamo okrenula,rekla nešto svojoj najbočljoj drugarici  i pogledala u mene smejući se. Ali me to nije sprečavalo da nastavim. Imala sam svoje  pratioce koji su me molili da krenem da snimam na srpskom .Odlučila sam da to i uradim. I  eto ga nakon godinu i nesto sa 28.000+ subscribera



Kako su tvoje društvo i tvoja okolina prihvatili činjenicu da si sada poznata?

Pa većina ne obraća pažnju, ja sam ista ona Katarina koja je glavni komandant u svemu. Neki me stvarno mnogo podržavaju, snimaju sa mnom, pomažu oko ideja, reklamiraju kod svojih drugarica i slicno. Mnogo sam im zahvalna na svoj podršci.


Da li misliš da je za uspjeh neophodna prodrška dragih osoba?

  U potpunosti. Ne znam kako bih stigla do ovde bez svojih prijatelja i porodice.Par puta sam želela da prestanem da snimam,ali su mi otvorli oči i dali do znjanja koliko sam napredovala,koliko sam stvorena za to da nasmejavam ljude tako što koristim svoj talenat za glumu, ljubav prema kameri i uživanje u montiranju.


Koliko te je Youtube promijenio? Da li je tvoj život u potpunosti ostao isti nakon otvaranja YT kanala?

Promenio je samo moj pogled na svet. To da JA mogu sama da uradim SVE.Da stvorim svoj svet, po svom ukusu.Da podelim svoje mišljenje, da upoznam nove drugarice, da uvek budem to što jesam i da nikad ne odustajem. Uz YouTube sam naučila da ne budem osjetljiva. Imam više samopouzdanja i ne dotiče me tuđe mišljenje i loši komentari upućeni meni . Svaki komentar pročitam,ali me jednostavno hejtovi vise ne pogadjaju.




Kakav to treba biti naš kanal da bi bio zapažen u moru istih? Šta po tebi jedan Youtube kanal čini posebnim?


Za sebe mogu reći da sam dosta kreativna,volim da budem drugačija i originalna bez obzira na sve. Ne treba kanal da bude  zapažen,već osoba koja njime vodi. Njen karakter mora biti jedinstven da bi privukla pažnju. Kako? Samo mora biti ono što jeste, da širi pozitivnu energiju i da nekom vrati osmeh na lice.

Šta bi poručila svim novim Youtuberima i blogerima?

Baš ovo što sam rekla,samo da budu ono što jesu. Da se ne menjaju zbog publike i da nikad ne odustaju. Lako je odustati. Ali tu sansu da proba i da uspe će iskoristiti neko drugi . To nam treba biti moto!

To bi bilo to! Nadam se da vam se post svidio!

Do sledećeg posta!


13 коментара:

  1. agree with the exceptional of their merchandise. There are plenty of anti growing old creams and answers available, but locating the right one would not have to be tough. knowing what to look for and talking to a dermatologist are exquisite methods to discover the appropriate product. thanks to trendy solutions, growing old doesn't must be obligatory!For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/dermessence/

    ОдговориИзбриши
  2. Sweet and beautiful girl:)
    Have a great day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, bas mi se svideo :-) :-*

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/12/lace-up-skirt.html

    ОдговориИзбриши
  4. Eu não á conhecia, achei ela tão fofa, ótima entrevista
    www.byanak.com.br

    ОдговориИзбриши
  5. Intervju mi se stvarno svideo. Ovu Jutjuberku ne pratim, ali hvala za ovaj post. Još jedan novi kanal na mojoj listi.

    LifeInMyStyle | New year posts! + Q&A

    ОдговориИзбриши
  6. Katarina je zaista sjajna youtuberka i nisi mogla naci bolju osobu za ovaj intervju. Procitala sam nekoliko korisnih savjeta koje cu sigurno upotrijebiti kako u zivotu, tako i u daljnjem radu. Hvala ti na tome :)
    Ako zelis, ucestvuj u darivanju kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. It seems very interesting, one needs courage in order to have a youtube channel... not everybody feels good in front of the camera :P Thank you for sharing this experience and advice with all of us!
    Greetings!
    https://femeieastazi.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  8. Čla sam za nju, ali da budem iskrena ne pratim ju, mislim da je super stvar što si odlučila da ju intervjuišeš :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Nijesam je pratila, ali ću sada pogledati njene videe:)

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. that is what commonly leads to a "large pot belly" which pushes the abdominal muscle tissues and http://musclegainfast.com/muscle-science/

    ОдговориИзбриши
  11. Amazing hair)) Thanks for interesting post)
    Would you like to follow each other on g+? Please let me know and I follow you back)
    http://beyoutiful.com.ua

    ОдговориИзбриши
  12. You are so pretty. Love the big smile in the first picture.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...