недеља, 22. јануар 2017.

Born Pretty Store | Haul

Pozdrav svima!

U ovom postu želim da vam pokažem šta mi je to stiglo sa sajta   Born Pretty Store  .  Kao prvo, moram da kazem da je, od kako sam porucila ove stavrčiće prošlo skoro pa dva mjeseca. Iskreno se nijesa ni nadala da ce mi paket stići, ali eto, stigao je. Moram reći da sam, od kako sam poručila ove stavrčice, jedva čekala da stignu. Ipak, malo sam se razočarala s obzirom da stavri nijesu
onakve kakve sam ih zamišljala. Pa hajde da vidite šta sam ja to naručila....

1.  Pernica

Pernica mi se jako dopala, kada sam vidjela sliku na sajtu. Ona je jedna od stavri koja me nije razočarala. Jako je lijepa. Možda je materijal od kojeg je napravljena malo tanji, ali nema veze :)







Možete vidjeti klikom OVDJE

2. Pufnica
Ovo je stvar kojoj sam se možda i najviše radovala. Medjutim, jako sam razočarana. Jako je čudna. Nije ista sa svih strana. Osim toga, metalni dio je oštećen. Tako da sam baš razočarana u nju :(




Možete vidjeti klikom OVDJE


3. Hemijska koja izgleda kao bomba

Ovo sam poručila za brata i mogu reći da je simpatično. :) Malo je manje nego što sam zamišljala, ali nema veze :) Izgleda jako zanimljivo :)
Možete vidjeti klikom OVDJE 



4. Bookmark
Ovaj bukmark je zaista simpatičan.  Kolebala sam se da li dauzmem ovaj ili neki drugi i na kraju sam se ipak odlučila za njega. Jako je simpatičan.

Možete ga vidjeti klikom OVDJE


Pored ovoga, naručila sam još jedan bookmark, ali mi on nije stigao. Ali, šta da se radi :)

Inače, što se tiče samog sajta, na njemu možete naći sve i svašta. Moram reći da mnogi hvale ovaj sajt. Meni se on takođe jako dopada. Sada, što se tiče ove porudžbine,  desilo se da su stvari loše, medjutiim, ovo je jedan od izuzetaka. Bas sam maloprije gledala  ove pufnice na njihovom sajtu. Vidjela sam da je neko ko je takdoje naručio jednu pufnu, ostavio sliku na sajtu. Ta je bila sasvim ok. Moja je izuzetak :)

Ono što je takodje bitno, jeste da u koliko želite da poručite bilo šta sa ovog sajt, ukucajte moj kod SENT10 i dobijate 10% popusta.



Toliko od mene!

Do sledećeg posta!  💖

P.S. Da li ste vi nekada naručivalisa ovog sajta?
       Kakvo je vaše iskustvo sa ovim sajtom?






Born Pretty Store on Instagram 
Instagram





9 коментара:

  1. Nikad nisam naručivali s ovog sajta. Od svega što si naručila najviše mi se sviđa bookmark. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  2. Nice picks! Love this! :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  3. Nikad nisam naručivala s ovog sajta,ali ga mnogi hvale pa sam planirala nešto naručiti kad tad hahah
    Ona pernica mi je bas slatka :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastic items Dear:)
    Have a good day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Bookmark mi izgleda baš kao stvoren za serijal "Divergent". :)

    Novi post na...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  6. Poručila si divne stvari, ali ova hemijska je savršena, toliko je originalna i nesvakidašnja

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post! Sve je jako lijepo i posebno mi se svidjela pufnica. Jako je slatka. A i ostale stvarcice su jako zanimljive.

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Bookmark je presladak!

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Jako mi se dopada ovaj bookmark, jer i ja sama obozavam knjige i sl.
    Inace, moj zadnji post je review stvarcica sa njihovog sajta.Ovaj sam put porucivala samo nakit koji u sustini nije los.Jeste, mogao je da bude malo bolji ali ok.
    I ja sam dugo cekala da mi stigne paket jer su ga izgleda iz nekog razloga zadrzavali na carini.Ali kada je konacno stigao bila sam jako uzbudjena.
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...