понедељак, 23. јануар 2017.

Jacket from Rosegal 💖

Pozdav svima! 💖

Prije nekoliko dana mi je stigao jedan paket sa Rosegala! Naručila sam dosta stvari. Danas ću vam pokazati jednu od njih, a ostale ćete imati priliku da vidite u narednim postovima.

Danas ću vam pokazati jednu jaknicu. Kada sam vidjela ovaj model na sajtu, oduševila sam se.  Zaista je divan. Uz sve to je bilo i predivnih boja. Ja sam poručila jednu bordo :)

Jakna mi je stigla prije nekoliko dana. Moram reći da je mala zamjerka ta što je materijal malo tvrdji nego što sam očekivala, pa je jakna malo kruta.. Osim toga, nemam drugih zamjerki.

Jaknicu možete vidjeti klikom  OVDJE

A evo i nekoliko slika...







Toliko od mene!

Do sledećeg posta!

11 коментара:

  1. Što se izgleda tiče, super izgleda!

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Boja jakne mi se jako sviđa i predobro ti stoji. Nova sam i znacilo bi mi da pogledas moj blog i da me zapratis ako zelis

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaboravih link,hahhah
      www.mona-lifestylediary.blogspot.com

      Избриши
    2. Zaboravih link,hahhah
      www.mona-lifestylediary.blogspot.com

      Избриши
  3. Boja jakne mi se jako sviđa i predobro ti stoji. Nova sam i znacilo bi mi da pogledas moj blog i da me zapratis ako zelis

    ОдговориИзбриши
  4. Gorgeous jacket, love the color, very daring!
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  5. I have the same jacket:) It's fantastic:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super jaknica. Prelijepa boja i model. Rosegal baš ima super ponude.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  7. Jako lijepa jakna,može se kombinirati uz dosta stvari.

    http://minnahslife.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. Jakna je prelijepa, jako mi se svidja boja. Saj Rosegal je fenomenalan. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...