понедељак, 02. јануар 2017.

This or That TAG | Winter edition

Pozdrav svima!

Evo ga i prvi post na mom blogu u 2017. godini. Za danas sam odlučila da uradim jedan, po meni zanimljiv tag. Inače, ja sam ovaj tag malo izmijenila  i dodala pitanja koja su vezana za zimu i praznike. :)

Pa, da ne dužim...


Jakna ili Kaput?
   - Pa, sve zavisi od toga kako sam raspoložena. Volim i jedno i drugo. Mada u zadnje vrijeme češće nosim jaknu.

Kapa ili šal?
   - Pa, volim oboje. Mislim da i jedno i drugo upotpunjavaju i čine outfit ljepšim. Moj odgovor bi bio oboje.

Džemper ili dukserica?
   - Jako volim džempere ali i duskerice. Ali moram reći da džepere volim za jednu nijansu više. Tako da eto, moj odgovor je džemperi :)

Martinke ili UGG čizme?
   - Martinke nemam dok UGG imam. Moram da kažem da UGG čizmice imaju mnogo dobrih osobina ali isto toliko i loših. One su jako udobne i prije svega tople, ali u slučaju i male, neočekivane kišice, noge će vam biti potpuno mokre. Takodje, one mogu izgldati jako čudno. I da, da ne dužim ništa više, iako nemam martinke, one su definitivno moj izbor. Mislim da su ljepše i da imaju mnogo više dobrih osobina od UGG- čizmica :)



Topla čokolada ili čaj?
   - Topla čokolada, definitivno :)


Čajni kolačići ili krofnice?
   - Čajni kolačići :)


Gdje biste proveli otišli na putovanje?

Moskva ili Pariz?
   - Moskva, definitivno. Moskva je predivan grad. Pogotovo pod bijelim pokrivačem koji dotano ističe njenu ljepotu :)


Čitati postove na blogu ili gledati videe na Youtube-u?
   - Sve zavisi, kako kad. Iskreno, jako volim da gledam videe, ali i čitanje postova. U poslednje vrijeme sam zaista odgledala malo videa , dok sam postove na blogovima ouno čitala. Trenutno mi oni više prija :)




To bi bilo to! Ja se iskreno naadm da vam se ovaj Tag dopao.

Za njega neću nikoga nominovati, već ko god želi i kome se dopao, neka ga uradi :)

Do sledećeg posta!

21 коментар:

  1. Fenomenalan post. Slažem se sa tobom oko par stvari imamo potpuno isto mišljenje što se tiče čajnih kolačića jer sam zaluđena sa njima! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post :D Srećna nova godina <3


    http://kikabblogger.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Bas je super tag. Ja obozavam ugg cizme. Da mogu, nosila bih ih svaki dan kada je zima. Ali slazem se da mogu izgledati cudno :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Pitanja su baš super i ja bih isto tako odgovorila *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Dobar tag, još bolji odgovori. Totalno se slažem u vezi UGG čizama, a uostalom, to nosi svaka druga cura na ulici, a još kad dodamo i kišu, marte definitivno pobjeđuju :)

    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    ОдговориИзбриши
  6. Divan tag sa još divnijim slikama :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Perfect Post ;)
    Follow ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam ljubitelj tagova ali sam u ovom definitivno uzivala. Jako mi je bilo zanimljivo citati ❤ Srecna Nova godina ❤

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  9. Great post :) I follow your blog, great job!

    ОдговориИзбриши
  10. Beautiful pictures :)
    I've followed you !
    http://shinyhaired.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. great tag! and beautyfull winter post :)
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Nice photos and great tag :)
    Good luck in New Year :)

    Kisses :*
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican tag, draga! Jako sam uzivala dok sam citala ovaj post, kao i ostale jer su tvoji postovi odlicni! <3 :)

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post !
    zapratila sam te molim te uzvrati <3
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Divan blog!
    Zampratila sam te, uzvrati molim te <3
    http://beautycornerbyemina.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  16. The bodily reasons of low libido in girls encompass ailments along with diabetes, arthritis, and cancer. Weight-associated issues together with anorexia or weight problems are not meals for the sexual health. medications, fatigue, excessive alcohol consumption, and drug abuse additionally make contributions to lack of intercourse drive in women. certain periods .
    http://www.strongtesterone.com/reaction-male-enhancement/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...