недеља, 05. фебруар 2017.

Beautiful boots from Rosegal

Pozdrav svima!

U ovome postu ću vam pokazati  jedne čizmice koje sam naručila sa sajta Rosegal
Njih sam odabrala istog trena kada sam ih i ugledala. Previne su. Odmah sam ih dodala u korpu :) Moram priznati da sam bila malos skeptična po pitanju naručivanja obuće sa sajtova. Ne zato što sam se plašila kakvog su kvaliteta, već zato što sam se plašila veličine. Ja inače nosim broj 38, a anručila sam broj 40 i one su i taman :) Imate na sajtu tabelu sa dimenzijama te obuće, tako da, izmjerite stopalo, i pogledajte kojem to broju obuće pripada :)



Da biste pronašli čizmice na sajtu, kliknite OVDJE

Evo ih i sličice :)




To bi bilot o za ovaj post!

Pozdrav!

4 коментара:

  1. Ove čizmice su bas po mom ukusu! Odusevljena sam. Vrlo lepo ti stoje.
    Verujem da ces uzivati u njima i da ce ti odlicno koristiti.
    Super odradjena recenzija.
    Obratila sam ti se mejlom jos juce, pa bi bilo lepo ako mozes da mi odgovoris. Pozdrav

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lepe cizmice! Ja i sama imam slicne jer sam u tom nekom fazonu.
    Odlican post :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Divne čizmice, moja prijateljica ima slične i opsjednuta je njima :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...