недеља, 05. фебруар 2017.

Rosegal | New In

Pozdrav svima!

U današnjem postu ću vam pokazati rolku sa sajta Rosegal. Još na početku moram reci da sam oduševljena roklom. Kvalitet je sjajan i rolka je jako, jako topla.
Kada sam birala šta ču da naručim sa sajta, dugo sam se kolebala izmedju pve rolke i jedne bluze. Na kraju sam se ipak odlucila za  rolku. U izboru mi je pomogla moja strina, kojoj sam jako zahvalna 💖😊

Rolku možete pronaći i vidjeti cijenu klikom OVDJE

To bi bilo to za ovaj post.

Evo i nekoliko slika...

Pozdrav!




4 коментара:

  1. Citala sam i prethodni deo ovog posta, i kao i tada, i sada sam odusevljena tvojom narudjbinom. Ovaj dzemper je jako klasican ali vrlo zanimljiv. Simpaticno ti stoji, i bas mi se dopada. Odlican post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post draga!
    Rolka je stvarno predivna :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. At the beginning, attempt a snack this is excessive in protein. As you get further alongside on your muscle building plan, you can get more particular in making plans both your food and your snacks.
    http://t-rexmuscleadvice.com/alpha-monster-advanced/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...