четвртак, 09. март 2017.

Jacket | Rosegal

Pozdrav svima!

U ovom postu ću vam pokazati još jednu stavr koju sam naručila sa sajta Rosegal
U pitanju je jedna zimska jaknica. Jakna je zaista predivna. Ne mogu vam opisati koliko sam oduševljena njome. Neću je nositi sada jer je jako debela, pa će ona stajato u ormaru do sledeće zime :)

Inače, ja sam naručila crvenu :) I oduševljena saam :)

Možete je vidjeti klikom OVDJE

P.S. Izvinite što nijesu moje slike. Nikako nijesam mogla da ih prebacim sa telefona. Slike su sa sajta Rosegal :)

P.S.S. Više slika možete vidjeti na njihovom sajtu :)




Toliko za ovaj post! Do selećeg posta!

2 коментара:

  1. Lepo je što si naručila ovu jaknu ali iskren savet ti je taj da ubaciš slike, jer će ti se operaterka sa kojom sarađuješ, ljutiti,. Recenzije i sluze tome da nam pokazes slike i izreklamrias proizvod, ovo je jako losa rekla. Post jeste simaptican ali mora to detaljnije (molim te ne ljuti se, ovo je iz dobre namere)

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. nice jacket:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...