недеља, 19. март 2017.

Nekoliko trikova koji će vam olakšati život

Pozdrav svima!

Ja iskreno jako volim da čitam postove sa life hackovima pa sa odlučila i sama da napišem jedan na tu temu. Ja se iskreno nadam da će vam se post dopasti i da će vam biti od koristi.
Pa, hajde da počnemo...




1. Koliko vam se puta desilo da negdje morate da idete a baterija na telefonu vam je prazna. Evo kako da vam se baterija brže napuni. Sve što je potrebno, jeste da uključite airplane režim i vaš telefon će se napuniti čak za 20 posto brže :)
 Takodje, uključivanjem airplane režima rješavate se reklama u igricama koje ste prethodno instaliralli na vašem telefonu :)

2. Kada ste gladni a nijeste u prilici da jedete, potrebno je da popijete jednu ili dvije čaše vode. Nakon toga, jdno vrijeme nećete osjećati glad. Ovime uspijete da prevarite svoj mozak. Takodje, ako želite da manje jedete potrebno je da jedete male zalogaje, jer ćete na taj način prevariti svoj mozak da ste dosta pojeli.  :)



3. Ako nečega ne možete da se sjetite na kontrolnom, a znali ste to, jako stegnite pesnicu, Na taj način pojačavate rad vašeg mozga i poboljšavate memoriju.

4. Ako imate glavobolju, uzmite krišku limuna i njome trljajte čelo par minuta. Osjetićete olakšanje. :)


5. Kada ujutru ustajete i jako ste pospani, pojedite jabuku. Ona će vam pomoći da se razbudite jer sadrži fruktozu :)

6. Kada ste nervozni ili depresivni, raspremite vašu sobu ili nku durgu prostoriju u kući. Biće vam lakše :)

Toliko za sada.

Do sledećeg posta!

11 коментара:

  1. Izuzetno koristan post i definitivno nam je na blogu neophodno više ovakvih postova xd, ovo za glavobolju će mi pogotovo pomoći, jer često imam problema s glavoboljom ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Za neke od trikova sam znala, a neke sam tek sada saznala, inače predobro <3
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo za hranu će mi baš dobro doći s obzirom da idem na dijetu,mislim,barem planiram hahha
    Super post :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam znala niti za jedan life hack od ovih, definitivno bih volela da vidim još ovakvih postova na tvom blogu. Neke cu isprobati pa cemo videti kako ce ici. Divan post draga! ♡

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
  5. Malo je reci da je ovaj post sjajan! Zaista sam se odusevila citajuci! Za pojedine stvari sam znala i znam da su delotvorne i korisne tako da sam sigurna da ce mi i ostali olaksati zivot. hvala sto si ih podelila sa nama. jos jednom, odlican post!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno sjajan post. Za ovo punjenje baterije već sam isprobala i zaista je dobro, ali nekada davno sam negdje pročitala punjenje i pomoću aluminijumske folije, ali sad ne znam kako je išao taj trik. Što se tiče rešavanja glavobolje meni pomaže topla kupka. Stvarno me opusti i riješi glavobolja. A za limun sam čula da dosta pomaže kod glavobolje i mamurluka. Jedna kap limunovog soka u šoljicu cne kafe kažu da rešava sve probleme sa glavoboljom. Nisam probala ali znam lika koji to radi :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  7. Awesome! If you give it a try, let me know what you think of it :) You will like to see more fashion from here.

    ОдговориИзбриши
  8. PRE-DO-BRO !
    Super si ovo napisala <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Jako zanimljiv post. Za većinu ovih stvari nisam znala. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...