уторак, 07. март 2017.

New In | Zaful

Pozdrav svima!

Već duže vrijeme nijesam pisala post! Danas sam tu da bih vam pokazala jednu predivnu stavrčicu koju sam naručila sa sajta Zaful 
  U pitanju je jedan džemper.  Ja sam ovaj džemper htjea da naručim još u decembru, kada sam ga ugledala na sajtu. Medjutim nijesam. Bilo me je strah da ne bude rasprodat , ali, srećom, nije :)



 Kada mi je džemper stigao i kada sam otvorila paket, prosto sam bila oduševljena. Ne mogu da vam opišem koliko je džemper divan :)  Znači, ja sam oduševljena. Džemper je od predivnog materijala i jako je mekan i topao. Imate moje tople preporuke. Ako ga naručite, sigurno se nećete pokajati :)

Džemper možete vidjeti klikom OVDJE

Evo i pa sličica :)






Toliko za ovaj post!

Uskoro očekujte nove postove! :) 😊😊😊💖

11 коментара:

  1. Dzemper je prelijep! <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. wow great sweater ;D

    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jako je sladak, ali sad će toplije vrijeme pa ćeš ga morati čuvat u ormaru :)

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan je, nekako bajkovit:)

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ajoj, predivan dzemper. Zaista ti predobro stoji.
    Iako nije po mom ukusu i stilu oblacenja, jako mi se dopada.
    Odlicna recenzija.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Woow! Đemperčić je presladak, jako mi se sviđa <3
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  7. Presladak je i najbitnije je da si ti zadovoljna njime! :)

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  8. Wow ovaj džemper mi se jako dopada *O* baš u zimskom fazonu

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...