четвртак, 09. март 2017.

Rosegal | New in

Pozdrav svima!

Danas sam odlučila da vam pokažem jednu predivnu stavrčicu koju sam naručila sa sajta Rosegal
U pitanj je jedna predivna kapica.
Iako zima već prolazi i dani su sve topliji, ja sam ipak naručila ovu kapicu. Prosto sam se oduševila kada sam je vidjela na sajtu i morala sam da je naručim. :)
Kapa je jako mekana i topla. Sa unutrašnje strane je obložena nekim predivnim, mekanim materijalom. Predivna je.

Možete je vidjeti klikom OVDJE

Evo i par sličica...





6 коментара:

  1. Milice draga, predivan post! Jeste da je ziam prošla ali ova kapa je tako moderna i atraktivna da će ti zaista odlično služiti! Sjajan izbor, dopada mi se što je bela!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Predivna je. Planiram da je naručim:)

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastic cap:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ovakve kapice se baš nose i izgledaju predivno, nadam se da ćeš ju i ti nositi :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...