недеља, 02. април 2017.

Double wear jacket | Dresslily

Pozdrav svima!

U današnjem postu ću vam pokazati još jednu stvarčicu koja mi je stigla prije par dana.
Po prvi put naručujem nešto sa sajta Dresslily i mogu vam reći da sam jako, jako, jako, zadovoljna.
Paket mi je stigao za nekih 10 dana. A evo šta se nalazilo u njemu.

U paketu se nalazila ova predivnaaa jaknica!!! Kada sam vidjela da na sajtu imaju ovu jaknicu, odmah sam je dodala u korpu. Predivna je. Jakna ima dva lica. Sa jede strane ima ovaj cvetne detalje, koji izgledaju predivno. Sa druge strane, kako možete vidjeti i na slikama ispod, je crveno-zlatna. Ja sam prosto oduševljena jaknom. Oba lica su predivna i jaknicu ću nositi često.

Što se tiče materijala, zaista je predvan. Lagan je i prijatan.

Tople preporuke za jaknicu!

Na sajtu je možete pronaći klikom OVDJE




8 коментара:

  1. Ova jakna je fenomenalna, dopada mi se to sto ima vise dezena, i verujem da ce ti odlicno korisititi.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Jakna je predivna, oduševljena saam! Sjajan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. beautiful jacket :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna je! Moram je naručiti

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ipak prednost dajem prethodnoj :D. Nisam ljubitelj ovih, pa ne znam kako da ih nazovem, ali sjajnih materijala tj. ovaj materijal od koga je napravljena jakna. Sviđaju mi se ti cvjetići i boja i model i sve samo ne materijal. Ne znam zašto ali djeluje mi kao šuškavac, a nikako ne volim jakne koje šuškaju čim spustim ruku ili podignem :)

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...