недеља, 02. април 2017.

Jacket, Jacket

Pozdrav svima!

U ovom postu ću da vam pokazati jednu predivnuuu jaknicu sa sajta Rosegal.
U pitanju je jedna jaknica, za hladnije dane. Dakle, sada j ene mogu nositi, ali baš kao što sam naručila i šal, nijesam mogla da odolim a da ne naručim i jaknicu. Jaknica je prosto predivna! Roza je sa cvjetnim printom. Materijal je tako divan. Sa unutrašnje strane, jakna je obložena i djeluje jako, jako toplo. Kada sam je vidjela na sajtu, oduševila sam se, a ne mogu vam opisati kako sam reagovala kada mi je paket stigao. Prosto sam bila oduševljena.

Jaknicu možete vidjeti klikom OVDJE

Zaista imate moje tople preporuke za ovu jaknu. Nećete se pokajati, sigurno.

Evo i par sličica...










4 коментара:

  1. I ova jaknica, kao i prethodna je jako simpaticna, i mnogo mi se svidja dezen!
    Sjajan izbor!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Oduševljena sam!

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. aaaa, jaknica je predivna. Sviđa mi se ovaj cvjetni print da je malo za reći. Iako mi djeluje malo deblja sa proljetnim printom, mislim da će se savršeno uklopiti u ovo naše hladno proljeće :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...