недеља, 02. април 2017.

Scarf from Zaful

Pozdrav svima!

Juče ste imali priliku da vidite post u kome sam vam pokazala naočare koje sam naručila sa sajta Zaful, a u današnjem postu ću vam pokazati jedan šal koju sam naručila takodje sa Zafula. Znam da je zima prošla, ali prosto kad sam ga ugledala, nijesam mogla da odolim. I zaista sam dobro uradila, s obzirom da šal više nije dostupan na sajtu. Šal je predivaan. Jako je mekan, topao, ma divan! Za sajta Zaful sam i ranije poručila jedan šal i oba su predivna. I jako mi je žao što sajt više nije dostupan na sajtu, jer bih ga preporučila svima vama.

Sal možete vidjeti klikom OVDJE

Evo vam i par sličica...



3 коментара:

  1. Sjajan izbor! Nisam znala da na zafulu postoje salovi! Ovaj komad je predivan, zaista sam odusevljena!
    Odlicna recenzija draga moja!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Šteta što nije dostupan:(

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hehe, i ja sam počela već gledati zimske komade :D. Predivan post i šal mi djeluje jako fin. Vjerujem da ćeš ga doobro iskoristiti.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...