субота, 01. април 2017.

Sunglasses from Zaful


Pozdrav svima!

U današnjem postu ću vam pokazati sunčarice koje sam naručila sa sajta Zaful. Mislim da nam je već svima poznato kakav izbor naočara imamo na njihovom sajtu. Ja sam zaista bila na velikim mukama dok sam birala naočare. Na kraju sa, izabrala ove, koje možete vidjeti na slici dolje. Ja sam zaista oduševljena. Jak su kvalitetne i predivno izgledaju. Definitivno ću ih nositi često!

Klikom OVDJE možete pronaći naočare na sajtu.












6 коментара:

  1. Zaful je sajt koji zaista definitivno ima najbolje naočare. Mnogo pari sam ih do sada kupila na njemu tako da sam se obradovala ovom tvom postu. Sjajan izbor, ove naocare su jako simpaticne i verujem da ce ti super koristiti. Odlicna recenzija!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Naocare su predivne!
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Obozavam Zaful. Ja kad god hocu nesta da odaberem za sebe vjeruj prodje dosta vremena dok se odlucim. Ne znam sta prije da narucim. Naocale su im san snova.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma simpatične naočale, meni ovakve i ne stoje baš xd ali nadam se da ćeš ih ti nositi :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicna recenzija, naocare su stvarno super. Izgledaju nekako unikatno, a ne obicno. Sigurna sam da ti odlicno stoje. :D

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Wow, sunčanice su predivne. Nisam ih primijertila na sajtu, ali moraću bolje da obratim pažnju na njih :D. Zaista sam oduševljena kako divno izgledaju. Predivan post!

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...