недеља, 14. мај 2017.

Blouse | Zaful

Pozdrav svima!

I evo ga još jedan post!

U ovome postu ću vam pokazati još jednu bluzu koju sam naručila sa sajta Zaful.

Odlučila sam da pogledam kakve bluze imaju na sajtu, jer sam željela da naručim neku od njiih. Moram vam reći da je izbor jakooo veliki . Ja sam izabrala ovu kao i onu koju ste mogli vidjeti u prethodnom postu ( kliknite OVDJE da vidite post) . Bluza je divna je. Jedino, što bih voljela da je bluza mrvicu duža. Ali, nema veze. Zaista sam prezadovljna!
Bluzu možete vidjeti klikom OVDJE

Evo i par sličica...





















White see through dress




5 коментара:

  1. Bluza je stvarno predivna, a Zaful ima jako kvalitetne stvari. Dopada mi se print bluze i sigurno bi je naručila. Takođe mi se dopada i boje bluze, jer je baš u mom stilu. Idealna je za proleće pa sam sigurna da ćeš je tokom ovog meseca nositi baš puno.

    ​​Novi post je na mom blogu: Study tips - Kako popraviti ocene
    Pratim te, pa ako do sada nisi - učlani se u moj blog: laAdda​​

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda baš slatko! Čini mi se da bi na crne traperice i neke lijepe cipele bila i svečana, ali i lako pretvorena u casual outfit!

    Dva nova posta (veliki haul...) na:
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  3. Super haul!Nov sam blogger tako da bi mi znacilo ako mozes da se uclanis u moj blog!

    http://fashionacoolinmylife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...