понедељак, 29. мај 2017.

Breakfast | Ideas | Collab post 😊




Pozdrav svima!

Evo i novog posta!

Danas, kao što i možete vidjeti u naslovu, u pitanju je collab. U pitanju je collab sa predivnom Lejlom, sa bloga Make It Shine. Prvo smo željele da pišemo DIY post, medjutim onda smo odlučili da pisemo post na temu ''Ideje za doručak''. U ovom postu vidjećete tri doručka, koja ja često pravim, dok ćete na Lejlinom blogu imati priliku da vidite još tri jela :)

Pa, hajde da počnemo...

1. Prženice sa salamom

Za prvi doručak vam je potrebno:

- Hljeb
- salama
- jedno jaje
- kečap
- ljuta papričica

Priprema:

Ubutati jedno jaje, hljeb isjeći na kriške i potopiti ga u ubutano jaje.

U tiganju zagrijati ulje i ispržiti prethodno potopljen hljeb.  Pržiti sve dok ne porumeni .


Prije nego što je ispženo


Salamu isjeći na krugove a zatim na duži i staviti je na tiganj da se prži. Salamu ne treba puno prziti. prziti je samo dok ne porumeni, a zatim je izvaditi iz tiganja.











Sada je naš prvi doručak praktično gotov. Ostalo je još samo filovanje.
Uzeti prženicu (hljeb umočen u ubutano jaje, a potom ispržen) i premazati je kečapom i majonezom. Ko ne voli ovu kombinaciju, moze je premazati samo majonezom.







Zatim, kada smo je premazali kečapom i majonezom, preko stavljamo proprženu salamu. Preko toga stavljamo ponovo kečap i ljutu papričicu, Ko ne voli, može staviti i nešto drugo, npr. krišku paradajza ili nešto slično :)


Iiii, gotovooooo. 😊😊😊😊😊

2. Krastavac salata sa jogurtom

Potrebno:
- krastavac
- jogurt
- pavlaka
- so
- bijeli luk

Priprema:

Krastavac iseckati na sitne kockice i malo ga posoliti. Zatim dodati i sitno iseckan bijeli luk.


U to dodati nekoliko kašika pavlake i jogurt i dobro promiješati. Jogurta treba dodati toliko da prekrije krastavce. Nikako ne više. :)



Možda vam se ova salata ne čini toliko ukusna, ali jeste, vjerujte mi. Probajte i napravite je. Nećete se pokajati  :)

I da, ko ne voli bijeli luk, ne mora da ga stavlja. Salata je lijepa i bez njega. Mada ne toliko 😊

P.S. Ja sam veliki ljubitelj i bijelog i crnog luka 😊💗

3. Čoko biskviti

Potrebno:

- čokoladno mlijeko
- keks
- malo mlečne i malo čokolade za kuvanje
- margarin
- ulje

Priprema:


Uzmite keks i uvaljajte u cokoladno mlijeko. Inace, ako nemate čokoladno mlijeko kući, sami ga napravite.

Uzmite mlijeko i dodajte malo istopljene čokolade. Neće imati ukus kao ono kupovno, ali može poslužiti.



Keks, nakon što ga uvaljate u mlijeko, izvadite na tanjir.  U jednu posudu stavite malo margarina, ulja u čokoladu i istopite je. Istopljenu čokoladu prelijte preko keksa i sve to stavite da odstoji (da se čokolada stegne). Ovo je zaista idealan doručak ili užina. Ovo možete uveče, a zatim ujutru uživati u lokoladnim biskvitima :)



Odlično se slaže uz čokoladno ili obično mlijeko :)



To bi bilo to. Nadam se da sam vam dala dobre ideje za doručak :)  U koliko želite da vidite šta je to Lejla spremila, kliknite OVDJE.
Do sledećeg posta!

19 коментара:

  1. Odlican post. Sve mi se mnogo svidja. Ali prvo jelo mi je najvise privuklo paznju. Bilo mi je mnogo drago saradjivati sa tobom. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga! I meni je zaista drago što smo saradjivale. Nadam se da ćemo u budućnosti imati još mnogoo uspješnih saradnji. :)

      Избриши
  2. Hmmm yumms! Great suggestions :D usually I'm to lazy to make breakfast -- I just go out and eat a croissant and a latte every day XD

    I'm following your blog like you suggested! Please don't forget to follow me back :D
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama .Bilo bi mi drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. So many great ideas, I confess that I don't like the ketchup so I won't use it but all the rest seems very good.
    Wish you a beautiful week.
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you! I really like ketchup. But, if you you don't like it you can make this one without ketchup! Its also delicious without ketchup :)

      Избриши
  5. Odličan post draga,salatu pod primjerom dva sam mnogo puta jela i definitivno jedno od boljih stvari koje se može napraviti!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo, draga! Potpuno se slažem da je salata ukusna. Strasno mi se svidja :)

      Избриши
  6. Predivan post, i veoma korisno. Posebno mi se sviđa zadnja ideja jer sam probala i mnooogo je dobro.

    Quotes - May | laAdda​​

    ОдговориИзбриши
  7. Jako dobri recepti,sigurna sam da cu neke od njih i isprobati.Najprimamljivije mi naravno izgledaju coko biskviti koje cu sigurno praviti.Hvala na komentaru na mom blogu! Prijavila sam se <3
    Novi post:
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/2017/05/top-5-lista-trenodova-za-leto-2017.html

    ОдговориИзбриши
  8. Veoma dobri recepti, kako kod nje, tako i kod tebe. Brzi i veoma jednostavni za napraviti.
    Mada, kada nemam pretjerano vremena za doručak, uzimam neku voćkicu, a ako imam malo slobodnog vremna onda pravim prženice sa paradajizom. Njih obožavam, ali nije dobro pretjerivati jer ostavljaju tragove koje samo vaga i konfekcijski broj možgu objasniti :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post. Ideje za dorucak su jako interesantne!


    mimmi-corner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post! Ideje mi se mnogo dopadaju, mislim da je salata odlična za doručak a čoko biskvite ću isprobati u narednih tjedan dana. Izgledaju odlično. Sve je jako jednostavno i brzo gotovo, tako da hvala na prijedlozima :)
    Posjeti moj blog i ako želiš, možemo se međusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...