субота, 13. мај 2017.

Dreslilly | New

Pozdrav svima!
Evo i još jednog posta.

U ovom postu ću vam takođe pokazati šta sam to naručila. Ovoga puta sa sajta Dresslily. Htjela sam da pogledam šta imaju od obuće. Naišla sam na zaista pedivne patike, baletanke. Ali, problem su brojevi. Ja inače nosim 38, ali odgovara mi broj 41 (po dimenzijama koje su date na sajtu). Broj 41 je imao za jako malo stvari. Naišla sam na ove baletanke i mogu vam reći da su mi se jako dopale. Baletanke su mi stigle prije par dana i više sam nego zadovoljna. Jako su udobne, što mi je najbitnije.
Inače, kada kupujete obuću preko interneta, obavezno izmjerite stopalo i prema dimenzijama koje su date na sajtu, odredite koji broj da naručite. :)
Inače, baletanke možete pronaći na sajtu klikom OVDJE

Evo i par slika :)






1 коментар:

  1. Preslatke baletankice. Sigurna sam da će ti služiti u ovim ljetnim danima koji su pred nama :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...