недеља, 14. мај 2017.

My new backpack from ROSEGAL


Pozdrav svima!

I evo još jednog novog posta. U pitanju je post u kome ću vam pokazati još jednu novu stavrčicu, koju sam naručila sa satja Rosegal.
U pitanju je ovaj slatki rančić. Na sajtu je imalo zaista raznih rančića, ali mi se ovaj poebno dopao. Imalo je u ponudi više boja, ali ja sam izabrala sa crnim šarama. :)

Moram reći da sam jako zadovoljna rančićem. Jedva sam čekala da stigne :) Inače, ono što moram reći jeste da je rančić imao jako neprijatan miris kada je stigao. Inače, stvari koje naručimo imaju taj neki miris, ali miris ovoga ranca bio je znatno drugačiji i znatno jači. Ali sve je riješeno nakon pranja. :)

Ranac možete vidjeti klikom OVDJE

A evo i slike rančića :)


Red rose dress

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...