среда, 21. јун 2017.

3 stvari koje moram imati ovoga ljeta - Rosegal

Pozdrav svima!


Ovih dana je nenormalno vruće. Iskreno, više su mi odgovarali oni kišni dani :)
Ušla sam na Rosegal i odlučila sam da pogledam ljetnje stvarčice. Iii, umjesto 10 minuta, koliko sam planirala, na sajtu sam se zadržala mnooogoo više. Pronašla sam stvari koje definitivno moram imati ovoga  ljeta.  Na sajtu je zasta velka ponuda, a pritom su cijene zaista pristupačne. Već ste imali prliku da vidite dosta postova na mom blogu u kojma sam pokazivala šta sam naručila sa sajtova. Zaista, nemam nikakvih zamjerki. Kvaltet garderobe je zaista sjajan.  Imate moje tople preporuke.

A evo i stvari koje su se meni dopale...

Click HERE


Meni je ova bluza preslatkaaa! Zaista.  Morala sam sa vama da podijelim moje oduševljenje. :)

Click HERE

Ova majica mi se tako dopada! Kežual majca, ali zaista predivna!

Click HERE




I kao poslednja stvar, ove naočare. Zaista su predivneee! Izgledaju jako lijepo i kvalitetno.




I to bi bilo to za ovaj post!

Nadam se da su vam se dopale ove stvarčice.

Da li i vi naručujete stvari sa Rosegala?


Do sledećeg posta!



Black and White lace dress

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...