недеља, 18. јун 2017.

New thing from Zaful

Pozdrav svima!
Evo jos jednog novog posta. U danasnjem postu cu vam pokazati jednu jako lijepu stvarcicu. U pitanju je ovaj predivni prsluk sa sajta ZAFUL . Odusevila sam se kada sam ga vidjela na sajtu, a tek kada je stigao... Zaista s odusevljena. Moram da pohvalim kvalitet prsluka. Zaista je odlican. Imate mije tople preporuke. U koliko ga narucite, zaista se necete pokajati.
Na prsluku ima i vez (mozete ga vidjeti na slikama ispod) koji je predivan. Zaista sam prezadovoljna.
Prsluk mozete pronaci klikom OVDJE
Evo i par slika...

2 коментара:

  1. Jako lep post, draga. Zaful ima stvarno kvalitetnu odeću a to je dokazano opet, pomoću ovog predivnog prsluka.

    Blog tips #5 - Kako pronaći inspiraciju | laAdda

    ОдговориИзбриши
  2. Predaivan je. Sviđa mi se ovaj ombre fazon boje, a vezovi su me kupili još od kako su ponovo ušli u modu :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...