петак, 21. јул 2017.

Always be happy- Dresslily T-shirt

Pozdrav svima!

Kako vi provodite ove vrele, ljetnje dane?

Moram vam priznati da je kod nas prethodnih dana bilo jako hladno i da mi je to jako prijalo. Uzivala sam. Zaista njesam neki ljubitelj ljeta. Više volim jesen i zimu. Nego, hajde da mi ostavimo to za neki naredni post.

U današnjem postu ću vam pokazati jednu slatku majicu sa sajta DRESSLILY.
Ova majca mi nekako ide uz moj blog a i uz mene samu :D U pitanju je siva majica kratkih rukava sa natpisom happy. Jako je simpatična. Jedina, mala zamjerka za nju jeste što materijal nije baš najsjajniji. Kada obučem majicu, materijal nije baš najprijatniji. Tačnije, takav sam utisak imala kada sam probala majcu, medjutim, danas, kada sam je prvi put obukla (mislim prvi put sam nosila ovu maicu kada sam negdje išla), moram vam reći da sam se prijatno osjećala u njoj. Lagana je. Inače, ja sam naručila u M veličini.

Majica je nažalost rasprodata. Ali ipak, evo linka 

Evo i par sličica...





To bi bilo sve za ovaj post!

Do sledećeg posta!

1 коментар:

  1. Hehe, jesi ovo sve pokupovala samo za sebe :D
    Treća stvarčica koju predstavljaš i da je rasprodana.
    Šalia mala.
    Majica je predivna i slažem se sa tobom da ide uz tvoj blog.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...