уторак, 25. јул 2017.

Rosegal wishlist

Pozdrav svima!
Do sada sav vec puno, puno puta narucivala nesto sa sajta Rosegal.
On je zaista jedan jako pouzdan sajt gdje mozemo pronaci gomilu predivne, kvalitetne odjece.
Jednostavno ne postoji period u kojem nemam listu zelja na ovome sajtu. Zaista mi se dosta stvari sa njihovod sajta.
I da, u koliko zelite da narucite nesto sa ovoga sajta, mozete iskoristiti kupon Rosegalxie i dobiti 12℅ popusta.
A evo i tri stvari koje mi se jako dopadaju na Rosegalu.


                                                                            Here


                                                                                  Here


                                                                             Here

8 коментара:

  1. Haljine mi se jaki svidaju, ne znam koju bih izdvojila kao omiljenu :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Izbor je fantastičan, ali moj favorit je poslednja haljinica.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  3. Haljine su prelepe:))
    Zapratila sam tvoj blog, ako mozes uzvrati<3
    http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Diiivne stvarčice, ne znam koja mi se više dopada *-------*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Preslatke haljinice, definitvno super za ljeto! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  6. Super post,stvarno mi se sviđaju haljinice
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...