петак, 21. јул 2017.

Zaful sunglasses

Pozdav svima!

Kako ste? Kako povodite ove dane raspusta?
Meni dani jako bro prolaze. Ne mogu da vjerujem da je već 21. jul. Činjenicu da ćemo ponovo sjesti u djačke klupe sam shvatila tek kada sam na Youtube-u vidjela Back To School  videe. Ali dobro. Mislim da treba lijepo da provedemo ove dane raspusta koji su nam ostali. A onda, natrag u školuu *_*
Nego, da se vratimo na post...
U ovom postu pokazaću vam jedne predivneee naočare koje sam narčila sa sajta Zaful.
Kada sam ih ugledala na sajtu, oduševila sam se njimaa. Morala sam odmah da ih naručim. One su koštale 10$ a vrijede mnogo više.

Kada su mi naočare stigle bila sam oduševljena. Predivneee su, a pritom su zaista sjajno upakovane. I daaa, ono što me je takođe obradovalo jesu stvarčice koje su došle uz naočare. Na slikama možete i vidjeti šta mi je to došlo uz njih!


Naočare su nažalost rasprodate, ali u koliko želite vidjeti slike naočara na sajtu, možete to učiniti klikom  OVDJE









Dakle, uz naočare mi je došla vrećica za njih, maramica za čišćenje naočara kao i spravica pomoću koje možete zateći ili opustiti naočare.

Imate moje tople preporuke za ove naočare.

To bi bilo za ovaj post!

Do sledećeg posta!

Velvet Shirt Dress

7 коментара:

  1. Jao baš su zanimljive ove naočale :)
    Lijepo su ih spakovali, baš mi se to sviđa :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  2. Prekul su mi ove naočare! *------* Nisam baš tip koji nosi ovakve modele, ali mnogo volim da ih vidim na drugima. ♥♥♥ Čim su sa Zafula, sigurno su odlične! :D

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  3. Izgledaju fenomenalno.
    Nije ni čudo što su rasprodane.
    Želim ti lijep dan, draga.

    ОдговориИзбриши
  4. Naočale su jako jako lijepe,baš nešto što bih i ja nosila,šteta što su rasprodane!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Zaful zaista uvek ima najbolje naocare. Ove sy vrh, odusevljena sam.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...