понедељак, 07. август 2017.

Summer Tag

Pozdrav svima!

Evo i novoog posta!

Kao što možete vidjeti iz naslova, danas ću raditi Summer Tag :)
Prije nego što počnem da odgovaram na pitnja  moram vas pitati kako podnosite ove vrućine? Ovih dana je zaista pakleno. Imam osjecaj da je temperatura +50 stepeni 😲

U nekom od narednih postova pisaću vam i recepte nekih hlandnih napitaka koji zaista dobro dolaze na ovakvim vrućinama. A sada da se vratimo na temu današnjeg posta :)



Evo i pitanja...

1. Zbog čega voliš ljeto?

- Inače nijesam neki ljubitelj ljeta. Jedini stvar koju volim vezanu za ljeto, jeste to da imam dosta slobodnog vremena. Mada vrijeme kao da leti, jednostavno ništa ne stižem :D


2.   Šta najviše voliš nositi ljeti?

- Ljeti najviše volim nositi duge haljine. Predive su. U nekom od narednih postova ćete imati prliku da vidite jednu dugu, cvjetu haljinu koju sam narucila sa jednom sajta :)



3.Omiljena aktivnost tokom ljeta?

 - Ljeti jako volim da vozim bicikl, da šetam, sa fotografišem...

4.  Sunčarice ili šešir?

- Sunčarice :) Zaista jako, jako volim da ih nosim *_*



5. Omiljeno piće tokom vrelih ljetnjih dana?

- Cedevita *-* Jako volim cedevitu.  Omiljeni ukus mi je narandza. Mislim da je cedevita odlična za ove vrele dane!

6. Koju frizuru si najviše pravila ovoga ljeta?

   -Hmm, mislim da sam najčešće pravila pundju, tj ''messy bun''. Imam gustu, kovrdžavu kosu, pa mi tokom ljeta, na ovim visokim temperaturama jako smeta. Tako da je pudnja pravo rešenje a i jako se brzo pravi. Bukvalno je frizura gotova za minut :)





7.  Torba koju si najviše nosila ovoga ljeta?

- Najviše sam nosila rančić, koji sam naručila sa sajta Rosegal. Možete ga vidjeti klikom OVDJE . Nuručila sam i jedan u plavoj boji  i on mi je danas stigao :) Uskoro će i post  tome :)



I too bi bilo to! Ja se iskreno nadam da vam se post dopao!

Pišite mi u komentarima o stvarima koje vi volite da radite u toku ljeta i kako se spašavate od ovih vrućina. I da, dobro bi mi došla ideja za neku poslasticu...

Do sledćeg posta!

P.S.    Nadam se da su vam se dopale fotografije. U pitanju  su neke od fotografija koje sam fotografisala u zadnja dva mjeseca :)



7 коментара:

  1. Super post! Ja ipak više volim piti vodu :D

    I become a vegetarian for a week: moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma interesantan tag, moram priznati, iako nisam ljubitelj postova te vrste. Jako zanimljiva pitanja i odgovori.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Iskreno ni meni nije leto omiljeno godišnje doba, i u većini odgovora se slažem sa tobom.

    Lifelover’s diary

    ОдговориИзбриши
  4. Super si odgovorila! I ja nisam neki ljubitelj leta.

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Super si odgovorila na pitanja, zanimljivo :*
    Novi post -> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma interesantan tag! Odlično si odgovorila na pitanja. Ja iz nekog razloga mislim da mi ne stoji ta messy punđa, ne znam zašto.. xD ♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan tag! Pitanja su jako zanimljiva, kao i tvoji odgovori. Ja baš mnogo gotivim ljeto. 😃❤

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...