Intervju sa poznatom Youtuberkom :)


Kao što ste mogli i da vidite iz naslova, današnji post je u stavri intervju sa jednom našom poznatom Youtuberkom.
Prije nego što počnem sa intervjuom i otkrijem vam koja je to ličnost u pitanju, reći ću vam par riječi. Naime, ja sam došla na ideju da na svom blogu otvorim jednu rubriku. U pitanju je rubrika sa intervjuima. Dakle, barem jednom mjesečno, na mom blogu ćete moći da pročitate intervjue sa našim poznatim Youtuberima, blogerima... Pa hajde konačno da vam otkrijem sa kim sam ja to uradila intervju :)


U pitanju je ni manje ni više nego predivna Mila Antonović. Njen kanal možete vidjeti OVDJE
Ja sam nju kontaktirala prije par dana i bila sam jako srećna kada je ona pristala na ovaj inetrvju.
Ona nam je u intervjuu otkrila da od društva nikada nije prikrivala svoj Youtube kanal te da se kada ga je otvorila u opšte nije nadala tolikom uspehu.

Na Youtube sceni si zaista za kratko vrijeme postigla veliki uspjeh. Da li si mogla to i da zamisliš kada si tek otvorila Youtube kanal?
     - 
Kada sam otvorila svoj kanal i postavila prvi video ništa posebno nisam očekivala. Na to mislim da nisam očekivala 39 hiljada pretplatnika na mom kanalu!
Mislila sam da će moja želja za snimanjem brzo proći. 


Da li si , od kako si otvorila svoj kanal, nailazila  na omalovažavanje od strane ljudi iz tvoje okoline?
   - Dosta ljudi je mene omalovažavalo, rugalo i smejalo se. Vremenom oni su počeli da me podržavaju u svemu što radim i zbog toga mi je jako drago. 





Da li misliš da je pametno, da u koliko imamo Youtube kanal ili blog, da to ispričamo svom društvu?
    - Da! Mislim da treba! Vaše drustvo će na početku misliti da je to besmisleno, ali na vama je da im dokažete da nije!
Biti uporan je nešto bitno na YouTube sceni. Svako može da odustane, ali ako se neko bori za ono sto želi, to je uspeh!
Vaše drustvo ce vas podržati. 

Koji su tvoji savjeti za uspjeh na Youtube sceni?
   - Ono sto je jako jako bitno jeste da budete svoji, da ne pokušavate da budete neko ko niste. Snimajte ono što volite. Biti svoj i imati svoje ideje na YouTubu je jako bitno.

Koju činjenicu o sebi do sada nijesi otkrila svojim fanovima?
   - Ja sam jako iskrena sa svojim pratiocima. Uvek sam raspoložena da podelim sve sa njima što i volim da radim. 
Šta bi poručila svojim vršnjacima?
   - Ima dosta toga što bih ja poručila svojim vršnjacima, ali izdvojicu neke stvari koje mislim da su bitne.
Uvek, ali uvek budite svoji, nemojte dozvoliti da bilo ko skine vaš divan osmeh sa lica tako  što će vam reći nešto i osuditi vas. Pratite vaše snove jer oni znaju put!

Hvala ti punoo, draga Mila! Zaista je bilo uživanje razgovarati sa tobom!
   - Hvala vama!

Коментари

  1. Odlicna ideja za post. Zaista si jako lepo odradila ovaj intervju i bas mi je drago sto je u pitanju Mila koju i sama pratim. Jedva cekam da vidim ko je sledeci. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Osjećam se kao da čitam Bravo časpois xd, jako volim intervjuisati neke osobe, to sam radila u osnovnoj školi, tako da mi se i ovaj post jako svidio, za Milu sam čula i pogledala neke njene videe, ali ju ne pratim

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Mila je odlična youtuberka i pratim ju od početka *-* Super ideja za rubriku!
    Ako imaš vremena posjeti moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo draga! Jako mi je drago da ti se dopada post bas kao i ideja za rubriku :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Otvaranje bloga | Očekivanja 😊 VS Realnost 😱

Zarada novca na potpuno jednostavan i bezbjedan način --- Pi Network

My Case