4 sitnice koje će uljepšati izgled vaše sobe | Rosegal

Pozdrav svima!


Dobrodošli u novi post!

Danas sam odlučila da vam pokažem neke sitnice za vašu sobu, koje bi je definitivno uljepšale. U ovom postu ću vam pokazati 4 takve stvarčice a i ostaviću vam linkove, gdje možete da ih naručite.

Pa, hajde da počnemo...


Evo je jedna zvezdica, koja sjaji. Meni je ona jako simpatična. Mislim da bi ovo zaista oglo doprinijeti ukrašavanju vaše sobe. Mislim da bi izgledalo predivno.

Ovu zvezdicu možete naći na sajtu Rosegal klikom OVDJE



2.

Drugi detalj jeste ovo, plastično drvo, Bonsai :) Znamo je Bonsai najmanje drvo koje je inače, pa i veličine ovog ukrasa :)  Ovaj ukras mi je jako simpatičan. Izgledaće jako lijepo u koliko ga stavimo negdje u svojoj sobi. Još ako nam su sobi dominira bijela boja, izgledaće odlično i daće poseban izgled cijeloj sobi :)

Ovaj ukras, takođe možete naručiti klikom OVDJE


3.
Još jedna preslatka stvar. U pitanju je lapa. Moram reći da mi se ona jako, jako dopala. Predivna je! Mislim da bi predivno izgledala i da bi se odlično uklopila bez obzira koje boje vam preovladavaju u sobi :)

Možete je poručiti klikom OVDJE

4.

Poslednja stvar koja vam može pslužiti kao dekoracija, jeste ovaj, pa da kazem animacija, morskog dna. Ovdje možete vidjeti ribice kako plivaju, meduze kao i ostale morske životinjice. Meni ovo djeluje zanimljivo pa sam iz tog razloga i ubacila ovu stvarčicu ovdje :)

Možete je pogledati klikom OVDJE


To bi bilo sve za ovaj post. Nadam se da vam se dopao!

Do sledećeg  posta! :)



Red rose dress













Коментари

  1. Woow! Stvarno ideje za sobu su predivne! Najviše mi se sviđa ona zvijezda ^^
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  2. Lovely ideas, I like them all but my favourite is the bonsai.
    Wish you a fantastic evening.
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.it

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Otvaranje bloga | Očekivanja 😊 VS Realnost 😱

Zarada novca na potpuno jednostavan i bezbjedan način --- Pi Network

My Case