Zablude vezane za srednju školu

Pozdrav svimaaa!


S obzirom da je školska godina završena i trenutno mnogoo tinejdžera ima problem zvan '' srednja škola''. Prva briga im je upis, prijemni a nakon toga čuveni prvi dan škole. Postoji mnogo stvari oko kojih su tinejdzeri trenutno zabrinuti. Pa se ja nadam da ću im ovim postom barem malo olakšati i ukloniti neke zablude vezane za srednju školu, oslobode se briga i uživaju u ljetu....




1.  Prijemni će biti pretežak

  Sve zavisi koju školu upisujete i odakle ste, tj da li uopšte imate prijemni. Ukoliko imate, budite sigurni da na prijemnom neće biti ništa što vi već nijeste učili, tako da je dovoljno da odvojite malo vremena i podsjetite se stvari koje ste učili tokom osnovne škole, iz predmeta koji polažete.





2. Neću se snaći prvog dana škole

  Ovo je vjerujem strah svakog novopečenog srednjoškolca. Vjerujte, prvi dan škole i nije tako loš. I ne brinite, snaći ćete se vrlo lako. Vjerovatno ćete u holu škole čekati sa ostalim učenicima, a onda će vas vaš razredni starešina prozvati i reći da pođete za njim. I etoo, to je svee. Budite što opušteniji i trudite se da već prvog dana upoznate što više ljudi. Ne zamjerite ako od nekoga ne dobijete odgovor kakav ste očekivali ili ako vam neko od vršnjaka ne uzvrati osmjeh i ne stvarajte odmah lošu sliku o toj osobi. Jer upamtite da su svi uplašeni i zbunjeni kao i vi i da daju svoj maksimum da to ne bude primjetno. Ipak, kod nekoga će se ispoljiti više, kod nekoga manje. A o svom prvom danu škole ću vam pisati neki poseban post.




3. Neću imati sa kim da sjednem

  Potpuno pogrešno razmišljanje. Dobro je ako je neko koga već poznajete sa vama u odjeljenju, ali i ako nije, nema vezee. Ja sam imala tu sreću da moja najbolja drugarica bude isto odjeljenje kao i ja. Ali nije smak svijeta ni ako ste sami i ne poznajete nikoga. Uvijek postoji neko ko baš kao i vi brine sa kim će sjesti, tako da opustite se.  Nakon par dana već ćete imati uži krug osoba sa kojima provodite najviše vremena. Naravno, to se može vremenom promijeniti, ali i ostati tako.



4. Neću se uklopiti u društvo
 
  Velika greška. Naravno da hoćete. Dovoljno je da budete nasmijani, veseli i da se ponašate ok prema svima. Izbjegavajte tračanje i trudite se da budete pristupačni ljudima.



5. Neću se dopasti profesorima

   To da li ćete se nekome dopasti ili ne zavisi isključivo od vašeg ponašanja. Naravno da to ne smije uticati na ocjenu. Ali ipak, profesorima je jako bitno vaše ponašanje. Budite pristojni, pazite na času i slušajte profesora dok govori. Ne ustručavajte se da postavite pitanje oko svega što vam nije jasno ili vas zanima. Razgovaranje u toku časa nije baš pametna stvar, pogotovo ne na samom početku. Na taj način možete ostaviti loš prvi utisak.




6. Neću više nikada imati tako dobre prijatelje kao u osnovnoj školi

    Totalno netačna tvrdnja. Barem u mom slučaju a i u većini ostalih. Tokom osnovne škole prolazimo kroz razne faze. Na samom početku smo jako mali i vremenom odrastamo uz svoje vršnjake. Tek u srednjoj školi postajemo zrele osobe u potpunosti svesne svojih postupaka, koje mnogo ozbiljnije shvataju pojam prijateljstva i sticanja pravih prijatelja.




7. Neću imati vremena za sebe

   Tačno je da su  obaveze u srednjoj školi mnogo veće i sama stvar je dosta ozbiljnija. 10 stranica osnovne škole zamjenjuje 50. I ne pretjerujem kada kažem da iz jednog predmeta nekada za jedno tromesečje imate da naučite 50 i nešto stranica. To se zaista često dešava. Ali nema potrebe da se plašite. Imate dovoljno vremena da sve to naučite.
 I pored škole imamo mnogo više obaveza nego prethodnih godina. Ali sve to ne znači da nemamo vremena za sebe i neke svoje hobije. Samo je potrebna dobra organizacija.



8. Moram kupiti sav školski pribor

    Naravno da je neophodno da imate ranac, nove sveske za svaki predmet, hemijske i grafitne olovke. Ali stvari poput tempera, bojica, flomastera, vam vjerovatno neće biti potrebne. Čak i u slučaju da imate likovno.  Pričekajte neko vrijeme i vidite šta vam tačno od pribora treba. Ne morate sve kupovati odmah, Vjerujte mi, neće vam biti potrebna čak ni sveska iz svakog predmeta. Negdje ćete učiti sa prezentacija i slično.



To bi bilo tooo... Biće još postova na ovu temu. Ja se iskreno nadam da sam vam otklonila neke sumnje. Sve što sam vam rekla, kažem vam kao neko ko je prošao sve ovo...
 Vjerujte mi, brzo ćete je zavoljeti.


Do sledećeg posta!






Коментари

  1. Na osnovu naslova sam očekivala malo drugačiji tekst 😄 Ovo su (bespotrebni) strahovi budućeg srednjoškolca, a već imam neke prave zablude na umu 😁😁
    Koristan post za buduće srednjoškolce!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno bespotrebni strahovi. Što se mene tiče, srednja škola je jedan od najljepših perioda u životu!

      Hvala što si posjetila moj blog! <3

      Избриши
  2. super savjeti za one koju krecu u srednju skolu...bitno se opustiti i sto manje brinuti.

    ОдговориИзбриши
  3. Super post i slazem see a tobom. Postom sam zavrsila srednju skolu,zaista mogu da kazem da se ne vrijedi brinuti oko ovih stvari,upoznacete November ljude-mozda neki od njih budu vasi prijatelji za citav zivot. 😃

    PajaMala.logspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da se prava prijateljstva zaista sklapaju tokom srednje škole!
      Hvalaa što si posjetila moj blog i ostavila komentar! ❤❤

      Избриши
  4. Sviđa mi se jako tvoj blog kao i postivi, i sam dizajn mi se veomabdopada i čim sam ušao osjetio sam tu neku energiju sličnu svojoj :). Uistinu prekrasan blog. Što se tiče posta, pahh ja idem u Gimnaziju, u osnovnoj školi nisam imao prijatelje tačnije bio sam žrtva nasilja, a ni sada u Gimnaziji nije ništa bolje. Ipak sada se držim po strani i navikao sam se da budem sam, a bolje i to nego sa svakim hehe. Zaista divan blog i radilo ću nastaviti pratiti tvoj blog, samo me obavijesti kada napišeš novi post jer lako zaboravljam linkove hehe. Veliki pozz :)

    critical-age.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na samom početku da ti zahvalim što si posjetio moj blog i na ovim divnim riječima!❤
      Jako mi je žao zbog toga što ti se dešavalo. Djeca znaju da budu užasnooo opaka. Što je najgore, izrašće u takvr ljude. Ali znaaš, ja iskreno vjerujem da ćeš ubrzooo pronaći dosta jako dobrih prijatelja koji će te voljeti takvog kakav jesi i učiniti da zaboraviš sve loše što se prethodno dešavalo. Upravo oni će ostaviti pečat na tvoje srednjoškolske dane, vjeruj mi! ❤
      Još jednom hvalaaa na ovako lijepim riječima!

      Избриши
  5. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Otvaranje bloga | Očekivanja 😊 VS Realnost 😱

Zarada novca na potpuno jednostavan i bezbjedan način --- Pi Network