Budućoj sebi

 Pošto sam počela da iznova pišem, riješila sam da izbrišem prethodne postove. Možda to je bila ispravna odluka, a možda ipak i ne. Zašto? Jer sam to bila ja, kroz različite perioda svog života. Ostavila sam svega dva posta. Jedan o srednjoj školi, jer je tema upravo aktuelna i drugi - mačke, kao sastvavni dio mog života.

Čitajući sve prethodne postove, shvatila sam da postoji toliko stvari koje su ostale u potpunosti iste. Ljubav prema životinjama, prirodi, želja za upoznavanjem novih stvari i ljudi. I to je zapravo mali djelić naše ličnosti koji tokom godinama ostaje nepromijenjen. Mijenja se mišljenje, pogled na svijet, želje, ciljevi... Sazrijevamo, postajemo ozbiljniji odgovorniji, mudriji, ali neke stvari se nikada ne mijenjaju. Jednim malim dijelom ostajemo isti MI. I sa 4 i sa 14 i sa 24

I tako, gledajući stare postove, pronađoh malo tog JA, malo djetinjastog razmišljanja, radosti, punoo ljubavi i tek po koju dobru pjesmu. Puno želja, ostvarenih i onih koje to nisu.  

Nadam se da ću to pronaći jednoga dana, upravo u ovim riječima...





Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Otvaranje bloga | Očekivanja 😊 VS Realnost 😱

Zarada novca na potpuno jednostavan i bezbjedan način --- Pi Network

Zablude vezane za srednju školu