Šta pokloniti drugarici za rodjendan? - Dresslily


Pozdrav svima!

U današnjem postu pokazaću vam neke stvari sa sajta Dresslily koje mogu biti idealan poklon za vašu sestru ili drugaricu. Iskreno, na Dresslily-ju možete pronaći zaista mnogo divnih stvari i zabrati nekoliko stvari je zaista težak zadatak.  Ja sam tu da vam u tome pomognem :)

Click HERE

Sat je uvijek idealan poklon za neku, vama dragu osobu. Na sajtu Dresslily mozete pronaći mnoštvo lijepih satova. Ponuda je zaista velika. Ja sam evo, izdvojila ovaj. Mislim da bi jedan ovakav sat bio zaista divan poklon za vašu sestru,drugaricu,kumu...


Click HERE



Na sajtu takodje možete i pronaći maskice za telefon. Doduše, samo za iPhone telefone. Pa, u koliko osoba kojoj želite da kupite poklon ima iPhone, možete joj između ostalog, pokloniti i neki slatku maskicu. Ja bih izdovojla ovu preslatku maskicu, ako je tako u opšte mogu i nazvat. Zaista je preslatka.




Click HERE

Ja sam iskreno veliki ljubitelj lapmi. U nekim od postova koje sam ranije objavla imali ste prliku da vidite neke jako slatke lamice sa sajta Rosegal. Ovoga puta sam nasla i ovu predivnuuu lampici na Dresslily-ju. Mislim da bi ona bila sjajan poklon :)


Click HERE


I poslednja stvar na ovoj listi jeste sapun :D Da, sapun. Meni se iskreno najviše dopala ova teglica, koja je predivna. Mislim da bi se vašoj drugarici zaista dopalo!


To bi bilo sve za ovaj post!

 Do sledećeg posta!



Коментари

  1. Wow! Super post. Jako volim Dresslily sajt i zaista si odabrala preljepe stvari :D
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post draga! Sve stvarčice su prelepe, ali satić je najlepši! ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  3. Divne stvari i divne ideje! :))

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljiv post :) Uzivala sam citajuci :)

    ОдговориИзбриши
  5. Predivni predlozi. Smatram da je sat i novčanik nešto što nam je, uvijek, dobro došlo i čega nikada nije previše :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  6. Odlični predlozi. Imaš divan blog.
    Sa zadovoljstvom sam uzvratila follow :)
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши
  7. odlicni predlozi :) i ja volim lampe i ove su bas medene <3

    ОдговориИзбриши
  8. Veoma kreativna ideja za post i naravno odlican post.:)

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan i koristan post,a ovaj sat je prelijep ♥

    Posjeti moj blog i zaprati ako želiš- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Jako lep post, pun je dobrih ideja! <3
    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila <3

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Draga, ja sam iskreno odusevljena tvojim fotografijama. Jako su profesionalne i mislim da te bas izdvajaju. Sjajan je post, uvijek sam u dilemi sta da kupim drugarici, ali dilema vise nema.

    Nina Ni

    ОдговориИзбриши
  12. Stalno mi je dilema sta da kupujem drugaricama. Hvalaa ti na ovom postuuu 😝
    ja sam nova, pa ako hoces dada pogledas moj blog, bilo bi mi bas dragooo http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Otvaranje bloga | Očekivanja 😊 VS Realnost 😱

Zarada novca na potpuno jednostavan i bezbjedan način --- Pi Network

My Case