Je li vrijeme najvrednija stvar koju imamo?

I posle tolikoo vremena, uzmem opet da pišem post. Ako me iskreno pitate, nije da nisam o tome razmišljala ali... I sada, kako zakon nalaže, za svaki počinjeni zločin mora se pronaći krivac, ja ću reći - vrijeme.  I opet, imaće u tome malo istine, ali i malo lenjosti, nedostatka inspiracije i osjećaja da će riječi koje napišem, poput neke tajne ostati između mene i ovog, 4 godine starog bloga. Kako god, odlučila sam da opet počnem sa pisanjem. Ovoga puta možda malo ozbiljnije, malo zrelije...
I da, od onda kada sam zadnji put pisala se nije zapravo ništa ni promijenilo, osim broja kojim nas katakterišu, svrstavaju u kategorije i određuju neka pravila ponašanja. Neki to zovu - godine. I kako sam, po tim nekim pravilima, izašla iz perioda zvanog - djetinstvo, vjerovatno se od mene očekuje i mnogo ozbiljniji pristup svim stvarima, pa tako i ovome. Ipak, želim da ovaj blog bude mjesto gdje ću moći da iskažem svoje mišljenje,  da govorim o stvarima koje me zanimaju i da ovo zapravo bude mali bijeg od stvarnosti. Bijeg u neki bolji život, bez čuvenog "Covid-19", nervoze, stresa i svih ostalih, negativnih stvari. Svi prolazimo kroz težak period i veoma je bitno da nađemo nešto čemu ćemo se posvetiti, a i da istovremeno, makar ovako virtuelno, budemo u kontaktu sa ljudima. Zato, budite slobodni i u komentarima mi pišite šta biste voljeli da čitate, ali i ako želite nešto da podijelite sa nama. Bilo da je to nešto o čemu trenutno razmišljate, nešto što vas muči..
 Ili jednostavno, kako ste vi proveli današnji dan?


Коментари

Популарни постови са овог блога

Otvaranje bloga | Očekivanja 😊 VS Realnost 😱

Zarada novca na potpuno jednostavan i bezbjedan način --- Pi Network

Zablude vezane za srednju školu