My Case

 Pozdraaav!

Srećna Nova godina! Nadam se da ste svi zdravi, veseli i da uživate u zimskoj čaroliji.


Nadam se i da ste dobili poklončiće, alii i da ste ih darivali drugima. Što se tiče mojeg novogodišnjeg poklona, on je stigao malo ranije i jakooo me je obradovao. U pitanju je ''My case'' paketić. Na instagramu ih možete pronaći na stranici @mycase.crnagora

Imala sam kontakt sa ljudima koji vode stranicu i ono što je ostavilo prvi utisak jeste njihova profesionalnost i ljubaznost. Bilo kakve nedoumice da imate, možete im se obratiti.


Sajt My Case je online prodavnica maskica za telefon. Dostupne su maske sa različitim dizajnom i to za preko 200 modela mobilnih telefona. Sam ima jako lijep  dizajn i možete odmah naći to što tražite. Maskice su podijeljene u kategorije pa vam to dodatno olakšava kupovinu.


Ipaak, meni je nije olakšalo, iz razloga što su maskice toliko predivne, da prosto nijesam mogla da odlučim. Stavljala sam u korpu one koje su mi se najviše dopale i u jednom momentu ih je u korpi bilo 30, tako da, izbor je bio pretežak. S obzirom sa sam već imala jednu lila maskicu, odlučila sam da naručim nešto upečatljivije. I evooo mog paketićaaaa...




Dakle, naručila sam triii maskicee i evoo koje...







Moram priznati da su maskice prelijepee i da sam zadvoljna i kvalitetom. Ovo definitivno neće biti moja poslednja porudžbina sa sajta :)







Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Otvaranje bloga | Očekivanja 😊 VS Realnost 😱

Zarada novca na potpuno jednostavan i bezbjedan način --- Pi Network

Zablude vezane za srednju školu