Preporuke za filmove i serije

 Pozdrav drugari! Nadam se da ste dobro!

Takođe se nadam da provodite ovaj vikend na malo bolji način od mene, jer se ja ove nedelje družim sa Amoksicilinom i Paracetamolom, zbog upale grla krajnika... 

Međutim, moram priznati da mi inspiracije ne fali pa sam se malo više posvetila instagram stranici. Pa, ako vas zanima kako izgleda moj insta blog ( na kojem sam mnogoo aktivnija), možete baciti pogled klikom OVDJE


S obzirom da sam bolesna i da većinu vremena provodim u sobi, filmovi i serije su najbolje rešenje (upss, skripta iz psihologije me odavnoo čeka).

Kako i sama volim da pročitam preporuke za filmove i serije, odlučila sam da vam napišem šta sam ja to pogledala u skorije vrijeme i šta vam preporučujem da pogledate.


Paa, da krenemo..


1. Little Women (Romansa/ drama)

 2h 15m


Film o četiri sestre i njiihovom odrastanju u ne baš sjajnim uslovima. Sve četiri su totalno različite i imaju drugačije snove o budućnosti. Zaista, jedan jako lijep film.







2. Who killed Sara?  (triler)

Netflix-ova serija od dvije sezone. Prvu odgledala i šokirala se krajem. A drugu počinjem koliko danas.

Grupa mladih ljudi, koji se jakooo dobro druže. Izlasci, izleti, žurke... I onda, jedan dan koji je bio predviđen za odmor, završava se tragedijom koja mijenja njihove živote iz korijena. 

18 godina kasnije, Alex izlazi iz zatvora gdje je ležao zbog optužbe da je ubio sestru, Saru. Čitav njegov život sada je usmjerio ka tome da se osveti porodici Lazanco, koja ga je poslala u zatvor i za koju sumnja da mu je ubila sestru. 






3. The Invisible guest    (misterija)

1h 46m

Mario Casaaaaas 😍

Ne znam za vas, ali meni je ovo dovoljno dobar razlog da uključite film. Šalu na stranu, jako kvalitetno odrađen film koji govori o Adrianu Dorii, čija je žena ubijena. Razrješenje ovog slučaja traje do poslednje sekunde filma i konstantno je napeto i neizvjesno. Preporuke.





4. Get out  (triler)

 1h 44m 

Film koji je brat predložio. pa smo ga svi zajedno gledali. Odlazak kod djevojkinih roditelja, koji se pretvara u horor. Samo ću to reći...







5. Me before you (ljubavni film)

   1h 51m

Moram da priznam da mi je žao što sam film odgledala tek sada. Jedan od najljepših ikadaaa... I smijala sam se i plakala uz njega.

Vilijam, koji je u invalidskim kolicima, gubi svaku nadu u bolje sjutra i želju za životom. Iz sivila u koje je zapao izvlači ga Luiza, koja počinje da radi kao njegov personalni asistent. 




6. 10 Things I hate about you (ljubavni film)

   1h 39m

Jedan jako lagan, ljubavni, veoma komičan film o dva tinejdžera i njihovoj ljubavi. Mislim da ste ga svi gledali, alo eto.  Ja malo kasnim, pa sam ga odgledala tek skoro 




Too bi bilo to.  Na mom instagram profilu, u hajlajtu pod nazivom 'movies', možete naći još predloga za filmove i serije!


Ako nešto od ovoga odgledate ili ste već odgledali, pišite mi u komentarima. 

Do sledećeg posta!


Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Otvaranje bloga | Očekivanja 😊 VS Realnost 😱

Zarada novca na potpuno jednostavan i bezbjedan način --- Pi Network

Zablude vezane za srednju školu