Pretvaranje snova u stvarnost i druge čarolije

 Pozdrav, drugari!

Nadam se da ste dobro i da niste student usred ispitnog roka. 

Tokom čitave zbrke sa kolokvijumima i stresa na dnevnom nivou, jako sam radosna što imam priliku da vam pokažem sadržaj  preeeedivnih paketića koji su mi stigli.  Ne mogu vam opisati kako sam im se obradovala. 

Već duže vrijeme sam imala želju da naručim šolju sa nekim slatkim radom i onda otkrijem instagram stranicu Pinusko i shvatim da sam u problemu što se izbora tiče. Iza stranice stoji jedna preeeedivnaaaa djevojka, kod koje možete naručiti personalizovane šoljice i ukrase, sa ručnom izradom. Bila sam u velikoj dilemi šta da naručim, listala po Pinterestu, odvojila gomilu ilustracija i na kraju naletim na preslatkooog medvedića i shvatim da je to to. Razmišljam je li previše zahtjevno za izradu, ali onda uđem na njen profil i shvatim da djevojka praviiii čudaa. U to sam se ponovo uvjerila i onog trenutka kada je stigao paketić. To je bio poseban momenat. 
Čitavog dana sam ga očekivala i držala telefon pri ruci, pojačala sam čak i ton na telefonu, nakon 100 godina u silent modu.
Počinje najveći pljusak, zvoni telefon, grabim kišobran i trčim da preuzmem pošiljku.
Vraćam se čitava mokra, ali bitno je da je kutijica ostala zaštićena ispod jakne. I pogledajte koliko ljubavi, topline, talenta i kreativnosti je bilo u njoj. 
 
 Uvijek sam željela nešto ovakvo, rađeno po mojoj želji, unikatno, a ova djevojka je moj san pretvorila u parče stvarnosti.

 

O čemu vi maštate?









Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Otvaranje bloga | Očekivanja 😊 VS Realnost 😱

Zarada novca na potpuno jednostavan i bezbjedan način --- Pi Network

Zablude vezane za srednju školu