Hello December :)

 Pozdrav!

Počeo je i decembar, a ja sa tom činjenicom nikako da se pomirim. Sve mi je prošlo mnogo brzo, cijela 2020. godina. Kada vratim film, toliko toga se desilo i toliko su se stvari izmijenile. 

Polako počinje da me hvata praznična euforija i imam utisak da je Nova godina za par dana i moram priznati, jedva čekam da okitim jelku.☺️

Čitava 2020. godina je bila toliko teška i u potpunosti nepredvidiva. Zaista, naučila nas je da nismo mi ti koji drže konce u rukama i da na naš život utiče mnogo faktora. Pokazala nam je kako je čovjek nekada prosto primoran da odustane od svog uobičajenog načina života, doživi i navikne se na stvari koje nije mogao ni da zamisli. Mislim da je ovo bila godina promjena i da nije samo mijenjala našu svakodnevnicu, nego i nas same.

S obzirom da i sama imam želju da pravim različite stvarčice i ukrašavam sve oko sebe, narednih dana ću postavljati DIY projekte, koje sam našla na Pinterestu, a koji su mi se dopali. A neke od njih ću i realizovati i okačiti vam ovdje. 

Što se tiče ovog posta, u nastavku slijede fotkice koje su obilježile novembar :)






















Коментари

  1. Divne fotografije za inspiraciju! A što se tiče 2020. godine, moram priznati da sam uletela u prazničnu euforiju i jedva čekam da je ispratim u prošlost jednom zauvek, iako nas je zaista naučila nekom dragocenim lekcijama. :D


    http://www.couture-case.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravoo tako! Polažem velike nade u to da će ova 2021. biti daleko bolja od ove. Inače... :D

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Otvaranje bloga | Očekivanja 😊 VS Realnost 😱

Zarada novca na potpuno jednostavan i bezbjedan način --- Pi Network

Zablude vezane za srednju školu