Novogodišnji ukrasi (DIY)

 Pozdrav!


Kao što sam i u prethodnom postu rekla, ovih dana, kada nađem vremena za to, potrudiću se da napravim neki novogodišnji ukras i da sa vama podijelim postupak. Onda kada ne budem imala dovoljno vremena da ideju sprovedem u djelo, potrudiću se da okačim ideje sa Pinteresta 😊

⊳ Za prvu stvarčicu, tj. jelkicu, bilo mi je potrebno svega par stvari. Karton, makaze, lijepak i pletivo.





1. Što se kartona tiče, ja sam uzela koricu od neke sveske iz praistorije. Po njoj su bili i neki crteži mlađeg brata, ali se svakako kasnije ništa neće primjećivati.





2. Uvijamo karton i lijepimo ćošak. Zatim, odsiječemo ovaj višak, da  bi jelkica mogla da stoji. Uzimamo pletivo i počinjemo da obmotavamo od vrha ka dolje. Na samom kraju, privezemo pletivo i napravimo čvorić. I to je too, našaa jelkica je spremna 😸
Naravno, ako želite, možete dodati i neke sitne ukrase, ali sam smatrala da nema potrebe.




 ᐈ Sledeća stvar, jeste ukrašena korpica. Ovo je jednostavno napraviti, samo ako imate potreban materijal.
Od materijala će vam biti potrebno:
Pletena korpica
Šišarke
Svijeće
Grančica zimzelenog drveta


Što se svijeća tiče, njih sam kupila kod Kineza, za svega jedan euro. Mislim da u se u pakovanju nalazi 10 svećica.

A ako vas zanima ova slatka drvena kućica, što sjaji, ona je kupljena na istom mjestu, po sličnoj cijeni. Šta da kažem drugo sem, živeli nam Kinezi! 😂😁 
















Коментари

  1. Divan tutorijal. Iako sam loša u DIY projektima, možda se odvažim i pokušam, jer mi ne djeluje teško. Super post. ❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvar je prostaa totalno. Samo su potrebne pomenute stvarčice. Većinu možeš naći kod Kineza :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Otvaranje bloga | Očekivanja 😊 VS Realnost 😱

Zarada novca na potpuno jednostavan i bezbjedan način --- Pi Network

Zablude vezane za srednju školu